2030 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: För alla som kämpar på antar jag

Grim: Tack!! Ah vad jobbigt hoppas ni påbörjat utredning nu. Vad visade utredningen sist? Nä, vi väntar fortfarande.. De har ringt 2 gånger med återbudstider som inte alls funkat för oss, men vi har inte fått någon egen bokad tid. Ska ringa de sen när jag mår lite bättre (varit dunderförkyld i ett ...
av Grim
07 feb 2018, 13:34

Kategori: Svårt att bli med barn
Tråd: För alla som kämpar på antar jag
Svar: 2768
Visningar: 352740

Jag plussade faktiskt den9 januari!! Men är skit nervös för att den inte ska stanna. Har till och med beslutat att om jag får missfall så blir det inga fler barn, då ger jag upp kampen. Men nu lever pyret och på onsdag blir det ultraljud!! Hoppas dina symptom tyder på en liten :-) Stort grattis! Ho...
av Grim
30 jan 2018, 13:42

Runt en vecka kvar till BIM och känner mig helkonstig. Hade huvudvärk de första dagarna efter när jag tror ÄL skedde (troligen 1:a), molvärk, brösten ömmar mer och mer och stundtals har jag antingen halsbränna eller känner mig illamående. Återstår att se vad som sker inom den närmsta veckan. Hur går...
av Grim
09 jan 2018, 15:53

Vad tråkigt!! Det går inge vidare här heller!! Fått veta att svägerskan är gravid så det svider extra mycket just nu. Hejja oss nu!!! Jag bör ha äl här i dagarna, du? Osäker på när exakt ÄL sker, den kan komma allt mellan dag 13 och dag 17. Men nu börjar jag känna av lite lätt molvärk och maken sa ...
av Grim
26 dec 2017, 22:53

Hur går det för dig? Här gick det åt skogen igen - ytterligare en kemisk.. :cry: Är på dag 3 nu och bestämde mig för att den här gången pausar jag både monitorn och tempandet, men använder ändå app för att åtminstone ha ett litet hum om vilken dag jag är på. :P
av Grim
19 dec 2017, 09:23

Dag 17 nu och nu moler det på ordentligt. 8) Märks att det är ÄL på gång när som helst, till makens stora nöje. :P :) Hoppas så att det är guldägget som fått mogna lite extra nu!
av Grim
02 dec 2017, 22:54

Såna nyheter är inte roliga.. Visst, man blir glad för deras skull, men sörjer sin egen situation.. Nope, den visar fortfarande hög. Men strecken på stickan blir starkare och börjar få mer molvärk, så jag gissar på att den slår om i morgon. :) Perfekt timing med andra ord, för nu är maken ledig i 6 ...
av Grim
02 dec 2017, 09:56

Inte än, men monitorn har åtminstone gått upp till "hög" nu. Så förhoppningsvis slår den över till "maximalt" i morgon eller lördag. :) Känner fortfarande typ ingen äl-värk alls.
av Grim
30 nov 2017, 19:17

CD 14 och monitorn visar fortfarande låg... Inte lika mycket molvärk heller. Enda som tyder på att ÄL är på ingång är flytningarna. Det gör i och för sig ingenting om ÄL blir först till helgen, för då är maken ledig (jobbar natt, går av lö morgon). Ska vi få till det nu måste det bli en snabbis och ...
av Grim
29 nov 2017, 16:15

Infinite skrev:Okej hoppas att den hjälper :-) Jag är på dag 8 i cykeln så väntar på äl. Vart är du i cykeln?

Dag 10, så vi ligger relativt lika. :)
av Grim
25 nov 2017, 14:07

Nästa

Återgå till avancerad sökning