33 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Ivf med dåliga simmare..

Hej! Vi har precis satt igång med ivf! Ska börja med sprutorna om 2 veckor. Min man har bra "grabbar" men för få. 27 miljoner har han men man ska ha 40 miljoner. Vi har fortfarande en liten chans att bli gravida själva men eftersom det inte har hänt än (på 2 år) så kör vi på ivf. Min man v...
av awe
21 aug 2013, 19:16

Kategori: IVF forum
Tråd: Ivf med dåliga simmare..
Svar: 3
Visningar: 4256

Re: Under 25 och under utredning?

Camme: Sorry att jag inte svarat än. Har undvikt forumen lite :) Tog ett blodprov vid mens, sen röntgen, sen ultraljud för att kolla om ägg mognat. Ägg var moget så 11 dagar efter första samtalet på kliniken gjorde vi en insemination och igen dag 12. Skulle egentligen gjort ett ultraljud dag 13 för ...
av awe
09 sep 2012, 22:27

Kategori: Svårt att bli med barn
Tråd: Under 25 och under utredning?
Svar: 18
Visningar: 4602

Camme- Jag är inte alls mullig, tvärtom faktiskt och därför har jag inte ens tänkt tanken att jag skulle kunna ha PCO då jag hört att typ alla med PCO är lite överviktiga. Sen har jag ju inte världen bästa kosthållning, hade jag inte haft denna crazy ämnesomsättning hade jag nog varit ganska rund. G...
av awe
19 aug 2012, 20:20

Camme- Jag är inte alls mullig, tvärtom faktiskt och därför har jag inte ens tänkt tanken att jag skulle kunna ha PCO då jag hört att typ alla med PCO är lite överviktiga. Sen har jag ju inte världen bästa kosthållning, hade jag inte haft denna crazy ämnesomsättning hade jag nog varit ganska rund. G...
av awe
19 aug 2012, 20:19

Under 25 och under utredning?

Hej! Jag och min man är inne på försök 10. Så samtalet till kvinnokliniken om att få starta utredning närmar sig. Vi bor i Stockholm och som med allt annat här verkar köerna långa. Idag var jag hos Gyn av andra anledningar och han såg något på ultraljudet som kunde vara PCO. Jag undrar om det finns ...
av awe
05 jul 2012, 22:10

Re: BIM Februari

Fick besök av tanten 4 dagar för tidigt den är gången. Jag börjar tappa suget nu... Är en sån fruktansvärd planeringsmänniska och var verkligen säker på när vi satte igång att jag skulle vara gravid och härlig nu men när det inte nappat än börjar jag inse att det kanske inte är så enkelt, att vi kan...
av awe
02 feb 2012, 12:59

Kategori: Vill bli med barn
Tråd: BIM Februari
Svar: 704
Visningar: 45706

Ny förskola och skola i Upplands Väsby

Hej alla vårdnadshavare! Just nu är ett gäng eldsjälar igång med att starta upp en förskola och grundskola år f-5 i Upplands Väsby. Skolan heter Uppskolan och har en Kultur&Miljö-profil. Om du går in på Uppskolans blogg kan du redan nu fylla i deras intresseundersökning och då ställa dig i kö. D...
av awe
30 jan 2012, 22:17

Kategori: Förskolan
Tråd: Ny förskola och skola i Upplands Väsby
Svar: 1
Visningar: 6096

Re: BIM Februari

Kom igen nurå! BIM lista 1/2 - Eba (27 år, 6:e försöket med första barnet) 3/2 - LillaMalin (25 år, 2:a försöket med 3:e barnet) 3/2 - Vnmotjej87 (24år, 10:de försöket med första barnet) 3/2 - Tullan (24 år, 2:a försöket med 2:a barnet) 4/2 - awe (23 år, 5:e försöket med 1:a barnet) 7/2 - Grim (23 å...
av awe
07 jan 2012, 15:42

Tråd: BIM Februari
Svar: 704
Visningar: 45706

Re: BIM Januari

Tanten kom som en käftsmäll en dag för tidigt... 1/1 Jejnie (20 år, haft ett års uppehåll från försök P.g.a 3 missfall, första riktiga försöket startar nästa BIM, 1:a barnet) 5/1 vnmotjej87 (24 år första barnet, försök 9 ) 5/1 Anki&Pytte (26 år 3:e försöket, 2:a barnet) 6/1 Tullan (24 år, 1 förs...
av awe
05 jan 2012, 22:30

Tråd: BIM Januari
Svar: 558
Visningar: 39341

Re: BIM Januari

Nyårsfirande? Jag har ÄL nu och har BIM 5:e jan. Jag har varit så himla nog men att inte dricka en droppe mellan ÄL och BIM men nu är det ju faktiskt nyår och jag börjar fundera. På nyårsafton är det alltså BIM-5, kan man få ett plus så tidigt? Finns det nån supersticka man kan kissa på? Om jag nu s...
av awe
23 dec 2011, 17:21

Tråd: BIM Januari
Svar: 558
Visningar: 39341
Nästa

Återgå till avancerad sökning
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(): php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: System error
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(http://api.minbebis.com/articles.json?category=all&count=6&size=medium&sortorder=latest): failed to open stream: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: System error
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 12: Invalid argument supplied for foreach()