27 träffar

Återgå till avancerad sökning

sävedalen/partille

hejhej!

Finns det någon som är föräldraledig i sävedalen eller partille? Jag är mammaledig med en liten tjej på 7 månader. Vore kul om de fanns några fler :)
av silverlo
19 feb 2010, 20:31

Kategori: Föräldragrupper
Tråd: sävedalen/partille
Svar: 0
Visningar: 3827

Re: Gravid och lågt BMI!

hej! jag är 1.64 och vägde 47 när jag blev gravid, fram till v 12 gick jag inte upp nånting, eftersom jag mådde så illa och kräktes, är nu i v 16 och har nog inte gått upp mer än ett kilo, mår fortfarande tokilla men försöker äta så fort jag kan. Både barnmorskan och läkaren har sagt att det inte är...
av silverlo
06 feb 2009, 11:51

Kategori: Kroppen & gravidkost
Tråd: Gravid och lågt BMI!
Svar: 9
Visningar: 3732

Re: En minbebis träff?

låter jätteroligt, men lillskrutten kommer i juli, så en resa till sthlm känns lite långt då, men kanske en träff tidigare? :)
av silverlo
03 feb 2009, 13:35

Kategori: Medlemsträffar
Tråd: En minbebis träff?
Svar: 53
Visningar: 5277

Re: Smärta i bebismagen? Känner ni igen det?

Jag är gravid i vecka 16, och har nyligen insett att mitt jobb är mkt tyngre än vad jag trott, mkt tunga lyft, precis som dig är detta min första graviditet, och jag är jättenojig att det ska hända nåt. Är den som alltid ska klara allt själv utan att be om hjälp men har insett nu att jag får ta hjäl...
av silverlo
03 feb 2009, 13:32

Kategori: Gravid forum
Tråd: Smärta i bebismagen? Känner ni igen det?
Svar: 9
Visningar: 1193

Re: Några blivande mammor i Göteborg?

hej!

Jag bor i munkebäck är 26 år och väntar mitt och min sambos första barn med bf 25 juli, toklängtar :)

Jag går också på barnmorskegruppen, vilken barnmorska har du?
av silverlo
03 feb 2009, 13:12

Kategori: Göteborgs blivande och nyblivna mammor
Tråd: Några blivande mammor i Göteborg?
Svar: 30
Visningar: 5770

sommarmammor i Göteborg?

Hej!

Hade varit riktigt roligt om de fanns några blivande mammor i Göteborg här, min bebis kommer i juli, hade varit kul att följas åt med några fler sommar mammor :)
av silverlo
05 jan 2009, 20:15

Tråd: sommarmammor i Göteborg?
Svar: 1
Visningar: 191

sjukskrivning?

Jag är gravid i vecka 6 och mår så ruskigt illa, klarar knappt av att få i mig någon mat, blir mest frukt och vatten och råa grönsaker, jobbar i köket på en restaurang och fick gå hem från jobbet i onsdags (sa att jag hade fått magsjuka) bara jag kom in i köket va jag tvungen att springa och kräkas,...
av silverlo
28 nov 2008, 16:00

Tråd: sjukskrivning?
Svar: 4
Visningar: 528

Re: MIRAKEL!!!

tack allihopa för era lyckönskningar, e så glad!

Och japp de är vårat första barn, får verkligen behärska mig för att inte börja handla bebisgrejer, hihi
av silverlo
21 nov 2008, 23:14

Tråd: MIRAKEL!!!
Svar: 22
Visningar: 1042

ett mirakel

Undrens tid är inte förbi, måste bara få berätta, jag är sååå himla glad! Jag och min sambo har försökt bli gravida i ett och ett halvt år, utan att lyckas, trots att vi många månader prickat rätt dagar med stickor, de senaste månaderna har vi vart på utredningar, dom har inte hittat nåt fel, men ef...
av silverlo
19 nov 2008, 21:38

Kategori: Bli gravid
Tråd: ett mirakel
Svar: 11
Visningar: 901

MIRAKEL!!!

Undrens tid är inte förbi, måste bara få berätta, jag är sååå himla glad! Jag och min sambo har försökt bli gravida i ett och ett halvt år, utan att lyckas, trots att vi många månader prickat rätt dagar med stickor, de senaste månaderna har vi vart på utredningar, dom har inte hittat nåt fel, men ef...
av silverlo
19 nov 2008, 21:34

Tråd: MIRAKEL!!!
Svar: 22
Visningar: 1042
Nästa

Återgå till avancerad sökning