8 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Ni med 2 eller fler barn!!!

Sköt om dig och er. Bryr dig inte vad de andra säger och tycker om hur du vill leva ditt liv. Jag menar det är ändå ditt och din mans beslut samt det är ni som tar hand om alla barn inte dem. Tyvärr så finns många falska vänner som säger saker för att nertrycka en, att de tycker att de själva är så ...
av tigermor
29 mar 2012, 23:41

Kategori: Allmänna trådar om graviditet
Tråd: Ni med 2 eller fler barn!!!
Svar: 15
Visningar: 2267

Re: Tigermor från Kina!!!

Ohaiyo!!!
Yokoso to my life videoklipp i youtube.

http://www.tigermor.blogspot.com
av tigermor
24 nov 2011, 22:38

Kategori: Nykomling
Tråd: Tigermor från Kina!!!
Svar: 2
Visningar: 611

Re: Tigermor från Kina!!!

E :shock: Ettbarnspolitiken fortfarande tillämpas idag med tanke på att det fattas folk redan som kan ta hand om den växande ålderdomen och generationsskifte i olika yrke kommer att drabbas hårt. När myndigheten ställer krav på barnafödandet till ett barn per hushåll så vill de flesta familjerna ska...
av tigermor
21 nov 2011, 15:55

Baby and I

går såg jag en film på youtube den heter "baby and I ". En film som är skapade av koreaner. Jag börjar gilla koreanska filmer mer och mer eftersom deras film story är alltid annorlunda. Många producenter i Asien är kända för att överdriva i att skapa mycket action, kärlek, drama och thrill...
av tigermor
17 nov 2011, 16:42

Kategori: Januariföräldrar 2011
Tråd: Baby and I
Svar: 0
Visningar: 381

Tigermor från Kina!!!

Hej alla glada människor därute. Vi har äntligen fått vår efterlängtade internet 100/100 inkopplat i fredags efter att ha väntat i över 8 månaders tid. Måste erkänna att det var en jobbig och tuff period utan att vara inkopplade mot omvärlden. Mitt barn växer så fort nästan som om man hinner inte up...
av tigermor
13 nov 2011, 17:24

Besviken på min mor!

mother, a word that is so loving and nurturing. to be someone's mother is the highest status one can get. to give love and care unconditionally only to see their child's smile, the smile is a reward. Unfortunately, so are some mom better than others to give everything to their children. I'll never b...
av tigermor
01 nov 2011, 13:25

Kategori: Föräldrabloggar
Tråd: Besviken på min mor!
Svar: 3
Visningar: 3594

Re: Tjoho alla glada mammor!

Vilken cirkus det har varit inatt,så rolig jag har varit för min dotter. Inatt åkte vi in akut på Barnmottagningen på Östra sjukhuset för att min dotter har haft väldigt kraftiga diarré sedan torsdags förrän vecka. Hon åt bra fastän hon hade problem med magen. Men efter att ha haft 5 gånger diarré s...
av tigermor
27 okt 2011, 13:59

Tråd: Tjoho alla glada mammor!
Svar: 1
Visningar: 477

Tjoho alla glada mammor!

Hejsan! Nykomling här och nygift sedan ett år tillbaks. Ursprungligen kommer jag från ShangHai i Kina har bott här i Sverige sedan 1998 så Sverige har blivit mer eller mindre mitt andra viktiga hem. Jag är en tjej som gillar onlinegames har tidigare varit en mycket aktiv WoW-priest. Tillsammans med ...
av tigermor
21 okt 2011, 18:41

Tråd: Tjoho alla glada mammor!
Svar: 1
Visningar: 477

Återgå till avancerad sökning
Annons: