21 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Gravid?

Mensen kom igår.. kanske dags att börja försöka med bebis snart ändå :) Men har min ÄL flyttats nu då? Hur vet jag när jag har den? Det är väl fortfarande 14 dgr efter mensens första dag? :)
av inlovewithlife
16 feb 2012, 09:35

Kategori: Vill bli med barn
Tråd: Gravid?
Svar: 13
Visningar: 2099

Ja, väntar de där 14 dagarna som GYN sa :) om jag klarar det ;)
av inlovewithlife
10 feb 2012, 22:10

Re: Förvirrad..

Jag håller dem själv också. :) Aa, jo det verkar vara så olika. Vi får se helt enkelt. :)
av inlovewithlife
10 feb 2012, 22:08

Tråd: Förvirrad..
Svar: 3
Visningar: 967

Re: Förvirrad..

Åh, du har hamnat i ett sånt där typiskt mellanläge! Jaa, antingen var ägglossningen sen och därmed plusset. Eller så är mensen lite sen den här månaden bara. Svårt att veta :) Jag har alltid fått tidiga plus ett par dagar innan bim. Det jag känt mest är stick i magen, att jag blivit väldigt känsli...
av inlovewithlife
09 feb 2012, 22:15

Förvirrad..

Hej! Min mens är 5 dgr sen och jag har ingen mensvärk alls. Jag har varit utan p-piller i 9 mån och har haft sex regelbundet (även vid ÄL) med min pojkvän men inte aktivt försökt med bebis. Vi tar det som det kommer och anser att vi är redo men inte måste lyckas ännu. Vi är ju bara 19 och 24. Har ta...
av inlovewithlife
09 feb 2012, 18:57

Re: Börjar bli ganska säker nu

Ingen mens än.. inget plus.. konstigt! Bokat tele-tid med GYN idag och får se vad de säger.
av inlovewithlife
08 feb 2012, 09:32

Tråd: Börjar bli ganska säker nu
Visningar: 857

Re: Börjar bli ganska säker nu

Jo, det är ju det. Jag är ganska säker på när ÄL var men har ju inte testat med sticka det klart. Ja, det ska jag göra. Fast har inte mkt syntom ändå - inte ont i brösten men min sambo säger att de växt och ser annorlunda ut. Jo, jag tror det är vanligast att man får pos. samma vecka som BIM, en tje...
av inlovewithlife
06 feb 2012, 18:48

Jaha :) men det visade alltså inte förrän 5-7 dagar efter då? :)
av inlovewithlife
06 feb 2012, 17:15

Börjar bli ganska säker nu

Bortsett från alla konstiga drömmar om barn/förlossning, illamåendet, yrseln, svimfärdigheten och huvudvärken är nu också min mens 3 dagar sen och har ingen mensvärk (vilket jag brukar få ca. 1 dag innan bim). Slutade med p-piller för 9 mån sedan men har inte aktivt försökt med bebis ännu. Vi ser va...
av inlovewithlife
06 feb 2012, 10:26

Re: Slutade m. p-piller för 7 mån sen, ingen mens än

Hej! Förstår att det är jobbigt. Jag fick tillbaka min mens nästan direkt efter att jag slutat med p-piller.. nu ca. 8-9 mån sen. (maj-11) Jag åt p-piller i ca. 4 år. Jag kan inte så mycket om det men kan det inte ha att göra med hur lång tid man ätit dem? Kroppen måste ju avvänja sig vid dem och de...
av inlovewithlife
06 feb 2012, 10:18

Tråd: Slutade m. p-piller för 7 mån sen, ingen mens än
Svar: 1
Visningar: 815
Nästa

Återgå till avancerad sökning