116 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: När började era magar synas?

jag började inbilla mig en mage den dagen jag plussade men ja, svullen var jag nog lite av och till men i v. 17 vaknade jag så gott som upp med en liten mage!
av Kalinka
16 feb 2012, 17:56

Kategori: Andra trimestern
Tråd: När började era magar synas?
Svar: 66
Visningar: 36149

Re: Foglossning... Var ska jag ta vägen??

Åh jag har peppar peppar ta i trä klarat mig från foglossning, kan man ha det under hela graviditeten? :?
av Kalinka
16 feb 2012, 17:54

Kategori: Andra trimestern
Tråd: Foglossning... Var ska jag ta vägen??
Svar: 8
Visningar: 8876

Re: Resa till Malaysia

Åh vad härligt! Malaysia, har ett par vänne som är där nu men kan tyvärr inte ge dig några tips.. Men åh. Sol, bad, värme!
av Kalinka
16 feb 2012, 17:49

Kategori: Resa med barn
Tråd: Resa till Malaysia
Svar: 6
Visningar: 8175

Re: att ha råd?

Nu har de billiga flygbiljetter igen som jag skrev om förut när vi åkte till Prag, ni får ursäkta spammingen, :oops: Men 269kr är ett hyffsat bra pris för flygbiljetter tycker jag! Får se till att läsa det finstilta först bara.. Kan vara min största nackdel, skippa det finstilta och få mängder med &...
av Kalinka
16 feb 2012, 17:47

Kategori: Resa med barn
Tråd: att ha råd?
Svar: 11
Visningar: 16665

Efternamn

Kanske redan finns en tråd om detta men hur har ni gjort med efternamn till era älsklingar? Jag har två efternamn och kan tänka mig bli av med det från min mammas sida och låta vår älskling få ta över mitt ena efternamn och pappans efternamn.. Problemet är bara att min mamma lätt beter sig som en ba...
av Kalinka
16 feb 2012, 17:31

Kategori: Barnets namn
Tråd: Efternamn
Svar: 3
Visningar: 5525

Re: Cravings och "anti-cravings"

Det är som ett nytt sinne - hehe, eller att man blir.. synsk är inte ordet jag letar efter men något i den stilen..
av Kalinka
16 feb 2012, 17:21

Kategori: Septemberbarn 2012
Tråd: Cravings och "anti-cravings"
Svar: 18
Visningar: 3987

Re: Januarimammornas förlossningsberättelser

Vad härligt att läsa och vilka fantastiska historier! Känner mig faktiskt lite mindre rädd och nervös nu!
av Kalinka
16 feb 2012, 17:04

Kategori: Januaribarn 2012
Tråd: Januarimammornas förlossningsberättelser
Visningar: 4674

Re: Cravings och "anti-cravings"

Paprika, smör och hallonsylt är otroligt läskigt för mig just nu - har dock inte haft några speciella cravings, möjligtvis syrliga saker!
av Kalinka
16 feb 2012, 13:15

Kategori: Septemberbarn 2012
Tråd: Cravings och "anti-cravings"
Visningar: 3987

Re: Viktökning eller minskning

alexandraw skrev:Jag har spytt fram till v. 23
(25+0 idag), så jag har gått ner ca. 12 kilo! Dock stannat av nu vilket är skönt, så får hoppas på att jag går upp litegrann nu.

oj, stackare, hoppas det går och blir bättre nu! :)
av Kalinka
16 feb 2012, 12:24

Kategori: Majbarn 2012
Tråd: Viktökning eller minskning
Svar: 19
Visningar: 4274

Re: foton?

Stina skrev:Jättefint! :) Är du mycket inredningsintresserad Kalinka?

Det är jag verkligen, har länge funderat på att läsa det men blev aldrig av, men har hittat en distanskurs som jag funderar på att ta medans man ändå går hemma :) Brukar få hjälpa vänner och bekanta med inredningsråd och tips.
av Kalinka
16 feb 2012, 12:05

Kategori: Inreda barnrum
Tråd: foton?
Svar: 7
Visningar: 6520
Nästa

Återgå till avancerad sökning