827 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Gravida långtidsförsökare

En långtidsbebis är här! Elin föddes den 30e efter igångsättning o 12 timmars jobb. 3050g ren kärlek!
av cillalåda
03 apr 2011, 21:45

Kategori: Gravid forum
Tråd: Gravida långtidsförsökare
Svar: 3348
Visningar: 203735

Jag går fortfarande hemma o släpar. Händer ingenting alls här trots hinnsvepning i fredags, ska på kontroll imorn. Kolla blodtryck o det vanliga. :?
av cillalåda
28 mar 2011, 17:56

Har gått på en del extra kontroller, den senaste idag o de ville knappt släppa hem mig. Men mina blodvärden var något bättre o jag ville verkligen hem. Köpte mig på det viset några extra dagar sen blir det igångsättning om inget hänt innan dess. Nästa vecka är jag morsa! Kan knappt fatta det, underb...
av cillalåda
22 mar 2011, 20:11

Ja de är nervösa för havandeskapsförgiftning men jag har inga mer symptom än dessa o för att det ska va verklig risk måste man typ ha +3 i urinen o dit har jag inte hunnit. Har ju vatten i kroppen men inga mängder, ingen huvudvärk eller nåt heller. Tog ju blodprover igår också o de har inte ringt ti...
av cillalåda
17 mar 2011, 22:34

Nu kan jag detta! Är fruktansvärt rastlös. Men det har börjat hända grejer, hade högt blodtryck o 1+ i urinen vid mitt senaste besök hos BM o idag va det skyhögt o fortfarande 1+ så jag blev skickad till förlossningen för ctg-kurva o tester. Ett besök som tog 3 timmar! Höll på att knäcka ihop fullst...
av cillalåda
16 mar 2011, 23:36

Re: Navelpiercing?

Det på "ovansidan" (har både uppe o nere i naveln) har sträckts ut o fått en ful bristning i sig...tror inte det kommer att synas sen när jag kläckt. Inga av dem är igenväxta trots att det är typ 2 år sedan jag tog ur smyckena.
av cillalåda
16 mar 2011, 23:20

Kategori: Bli gravid
Tråd: Navelpiercing?
Svar: 3
Visningar: 820

Re: nygravid! vilka djur måste jag göra mig av med???!

Ja vissa förstår det där med ironi o andra inte. O jag skrev så för jag e så fruktansvärt less på det här med att göra sig av med alla djur bara för att man skaffar barn. Förstår liksom inte varför man tar sig an ett djur överhuvud taget om man ändå tänkt göra sig av med det!? Förresten jag e 25, o ...
av cillalåda
12 mar 2011, 15:46

Kategori: Allmänna trådar om graviditet
Tråd: nygravid! vilka djur måste jag göra mig av med???!
Svar: 34
Visningar: 4590

Re: nygravid! vilka djur måste jag göra mig av med???!

Bort med alla levande djur!!! Vandrande pinnar ska man va extra försiktig med. Skjut av alla katter o hundar helst ett halvår innan du blir gravid så du hinner städa bort minsta lilla spår. Skaffa en ny ordentlig hallmatta så du inte drar in nån bacill från en endaste utomhuslevande varelse. Skura a...
av cillalåda
11 mar 2011, 11:18

Tråd: nygravid! vilka djur måste jag göra mig av med???!
Svar: 34
Visningar: 4590

Re: Förkänningar/Förvärkar?

Lika tacksam för svar jag...Det kunde lika gärna varit jag som skrivit ditt inlägg kat73 . Ilningarna har jag känt i flera veckor på nätterna, hugger liksom till i ljumsken o far uppochner i benet. BM avfärdade det först som ligamentsmärtor iom att bebis växer o ska tränga ner o fixera sig. Men va f...
av cillalåda
07 mar 2011, 11:31

Tråd: Förkänningar/Förvärkar?
Svar: 5
Visningar: 26138

Re: Laktal för att lättare bli gravid?

Saxat från deras egna hemsida. Står också i bipacksedeln: Vid värk i underlivet bör Lactal inte användas. Om besvären inte upphör efter behandlingen bör läkare kontaktas. Blodblandade flytningar och flytningar i övergångsåldern skall också kontrolleras av läkare. Lactal bör undvikas när man försöker...
av cillalåda
03 mar 2011, 02:09

Kategori: Svårt att bli med barn
Tråd: Laktal för att lättare bli gravid?
Svar: 3
Visningar: 3767
Nästa

Återgå till avancerad sökning