10 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Vänja bort att bli uppburen från spjälsängen!

Ingen som kan ge mig svar på varför det är som det är? Det är hemskt att låta honom skrika till sömns men tar vi upp honom vägrar han lugna ner sig och vill inte somna i vår säng heller :cry:
av SandraMilian
18 okt 2012, 20:07

Kategori: Barns sömn & matvanor 0-2 år
Tråd: Vänja bort att bli uppburen från spjälsängen!
Svar: 4
Visningar: 4707

Vänja bort att bli uppburen från spjälsängen!

Min son på snart 14 månader har inte haft några problem med att varken somna själv eller somna om själv om han skulle vakna på natten. Han kan gnälla en stund då vi lägger honom i sängen eller om han vaknar upp på natten men det gnälle vara oftast inte längre än 30 sek sedan är det tyst. Men det sen...
av SandraMilian
12 okt 2012, 23:48

Tråd: Vänja bort att bli uppburen från spjälsängen!
Visningar: 4707

Re: Somnar inte om utan att snutta på flaskan.

Någon? :oops:
av SandraMilian
29 jun 2012, 14:53

Tråd: Somnar inte om utan att snutta på flaskan.
Visningar: 3878

Ingen annan som har upplevt detta eller har tips på lösning? :(
av SandraMilian
21 jun 2012, 20:02

Att "snutta" på flaskan har han väll gjort till och från i 1 månad nu kanske. Innehållet är det som finns kvar av kvällsmålet, altså en blandning av välling och ersättning. Han brukar alltid lämna en liten slatt på ca 20ml. Ska kanske tillägga att han någon gång under natten, ända sedan ha...
av SandraMilian
10 jun 2012, 20:35

Ja han äter ca 230ml precis innan han somnar. Ska man prova att ge lite gröt ett par timmar innan nattningen med kanske?
Men det känns ändå inte som han e hungrig utan mer att det hjälper honom komma till ro, för såfort han får flaskan i munnen så slummrar han till igen och då stoppar jag in nappen.
av SandraMilian
10 jun 2012, 15:54

Somnar inte om utan att snutta på flaskan.

Min 9 månader gamla son har problem att komma till ro efter att ha vakna under natten. Vet för övrigt inte varför han vaknar ett par gånger varje natt men när han väl gör det är det lättast att få honom att somna om genom att låta honom ta ett par sugtag på nappflaskan innan jag stoppar in nappen. D...
av SandraMilian
09 jun 2012, 18:20

Re: Majskrokar?

Min son älskar krokarna med, fast de är ju fruktansvärt kladdiga ock det gula kletet tycker jag förstör vita kläder så vi provade med rån istället ock det var lika uppskattat och mindre klabbiga. Både son och mamma blev nöjda i slutändan ;)
av SandraMilian
09 apr 2012, 12:10

Tråd: Majskrokar?
Svar: 12
Visningar: 19137

Re: Min 7 månaders vägrar somna!!

Glömde skriva att nätterna fortsätter med krångel å vägran att sova. I snitt springer jag och hans pappa mellan 10-15 ggr varje natt för att stoppa in nappen, vyssa honom, mata honom, lägga honom i vagnen,, ja vad som helst för att få honom att somna :/
av SandraMilian
07 apr 2012, 12:17

Kategori: Barn 0-2 år
Tråd: Min 7 månaders vägrar somna!!
Svar: 7
Visningar: 17107

Min 7 månaders vägrar somna!!

Jag behöver er hjälp! :) Sedan min son var 3 veckor har han sovit hela nätter mellan 22:00-09:00. Under både dagar och nätter har det bara varit att lägga honom i spjälsängen och han har då blundat och somnat direkt. Med undantag för utvecklingsfaser då nätterna varit lite oroliga (jag har då fått s...
av SandraMilian
07 apr 2012, 12:12

Kategori: Barn 0-2 år
Tråd: Min 7 månaders vägrar somna!!
Svar: 7
Visningar: 17107

Återgå till avancerad sökning
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(): php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: System error
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(http://api.minbebis.com/articles.json?category=all&count=6&size=medium&sortorder=latest): failed to open stream: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: System error
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 12: Invalid argument supplied for foreach()