289 träffar

Återgå till avancerad sökning

Danderyd får en massa credits... o jag tycker de verkar vettiga, jag ville föda där... KS va inte helt fel heller.. men det kunde ha varit mycket bättre!
av Candree
09 jul 2007, 07:38

Kategori: På G till BB
Tråd: Nu är det på G
Svar: 65
Visningar: 6359

Mush: Smedby!! Du då?
Jag fick åka till KS när jag födde även fast dom sa på MVC att det är danderyd som gäller nu mer för väsbyborna... men det ville inte receptionisten tro på... :(
av Candree
09 jul 2007, 07:33

MEN.. du bor i väsby ju, woohooo.. jag med!
Vart ska ni åka in? KS eller danderyd?
av Candree
09 jul 2007, 07:21

Divgrl: Tror inte att det är just rökningen som är fokusen där, tror mer att det är helheten, människor gör något varje dag som är dödligt, varesig de är gravida eller ej. Och av egen erfarenhet så vet jag att man blir extra känslig under en graviditet, så vissa "åsikter" kan kännas som pe...
av Candree
02 maj 2007, 09:52

Kategori: Gravid forum
Tråd: Sluta röka!!!!
Svar: 82
Visningar: 6347

Finns mycket annat som dödar också... du kan t.ex få cancer genom att bara vistas ute....... du kan bli skjuten genom att bara kliva utanför dörren, någon kan komma och bränna ned dit hus medan du sover... etc etc etc....... ge tjejerna creds istället för att dom åtminstone drar ned på rökningen, ba...
av Candree
01 maj 2007, 17:16

Enligt många granskningar så ligger Trygg Hansa sämst till, när man väl sitter i skiten så gör dom inte det dom lovat. Dom har fått jättemycket skit för det...
Skandia är störst och bäst just nu tydligen.
av Candree
30 apr 2007, 19:28

Tråd: Gravidförsäkring
Svar: 14
Visningar: 1146

Dom säger också att om man verkligen verkligen INTE kan sluta hur man än försöker, så är det bättre för barnet om du fortsätter att röka, stress är tydligen mer skadligt än ciggen... det sa min BM ivarjefall för jag hade jätteproblem jag med...
av Candree
30 apr 2007, 19:25

Tjejen som var med... Mickaela Kimse... det är min gamla klasskompis... vi gick i samma klass från 4an till 9an... o hon är nästan granne med mig... helt allvarligt så gillade jag inte alls hur hon blev efteråt... hon sjöng på Rix FM i direktsändning, endast iförd en morgonrock som var leopardmönstr...
av Candree
30 apr 2007, 10:27

Kategori: Min bebis föräldragrupper
Tråd: Snygg Naken
Svar: 19
Visningar: 1720

Åh.. nästan jämngammal med min tös... Casmera föddes på KS dem 29:e okt. 06 :D hon va lite längre med vägde mindre än din pojk :D grattis, jättefin pojke :)
av Candree
08 mar 2007, 16:42

Kategori: Barn 0-2 år
Tråd: Kalle
Svar: 7
Visningar: 784

Opps.. mal hann före :p
av Candree
05 mar 2007, 21:12

Kategori: Barn 0-2 år
Tråd: Sanningsleken....
Svar: 362