22 träffar

Återgå till avancerad sökning

Mode&Bebisliv!

Mode, bebis, vardag, glamour... Efter närmare tre år som fashionstudent i exil är jag tillbaka i Stockholm. Med mig har jag min lilla familj. Från söder om söder bloggar jag om både det ena och det andra. Benvenuto! Jag blir jätteglad för tips o vad ni vill att jag ska skriva om, eller bara av att f...
av Kajsing
12 dec 2008, 11:51

Kategori: Barn 0-2 år
Tråd: Mode&Bebisliv!
Svar: 0
Visningar: 909

Hjälp mig med bloggen!!

Mode, bebis, vardag & glamour.Efter närmare tre år som fashionstudent i exil är jag tillbaka i Stockholm. Med mig har jag min lilla familj. Från söder om söder bloggar jag om både det ena och det andra. Benvenuto! Jag blir jätteglad för tips o vad ni vill att jag ska skriva om, eller bara av att...
av Kajsing
09 dec 2008, 15:59

Kategori: Min bebis föräldragrupper
Tråd: Hjälp mig med bloggen!!
Visningar: 345

Min bebis&glamourblogg

Mode, bebis, vardag & glamour.Efter närmare tre år som fashionstudent i exil är jag tillbaka i Stockholm. Med mig har jag min lilla familj. Från söder om söder bloggar jag om både det ena och det andra. Benvenuto! Jag blir jätteglad för tips o vad ni vill att jag ska skriva om, eller bara av att...
av Kajsing
09 dec 2008, 15:59

Kategori: Allmänna trådar föräldrasnack
Tråd: Min bebis&glamourblogg
Visningar: 1479

BEBIS&GLAMOURBLOGG,hjälp mig!

av Kajsing
09 dec 2008, 15:58

Kategori: Barn 0-2 år
Tråd: BEBIS&GLAMOURBLOGG,hjälp mig!
Visningar: 952

Någon från Farsta?

Hej!
Jag undrar om det är någon annan som bor i Farsta som ska ha barn snart eller just har fått?
Skulle vara trevligt att ha någon att fika & ta promenader med i sommar :)
av Kajsing
22 jun 2008, 22:23

Kategori: Julimammorna -08
Tråd: Någon från Farsta?
Visningar: 1027

Re: Hur mycket har ni gått upp/ner i vikt?

majja :

Jag känner mig inte smärt och smal, jag har också ont och pgav foglossning kan jag knappt gå. Jag som sagt reagerar bara mot att det verkar vara den allmänna uppfattningen att det är ok att "hålla igen" på maten under en graviditet.
Och tack för det personliga påhoppet :)
av Kajsing
13 maj 2008, 19:02

Tråd: Hur mycket har ni gått upp/ner i vikt?
Svar: 130
Visningar: 7457

majja :

Jag känner mig inte smärt och smal, jag har också ont och pgav foglossning kan jag knappt gå. Jag som sagt reagerar bara mot att det verkar vara den allmänna uppfattningen att det är ok att "hålla igen" på maten under en graviditet.
Och tack för det personliga påhoppet :)
av Kajsing
13 maj 2008, 19:02

(skrev fel, menade 32 + 5)
av Kajsing
13 maj 2008, 11:08

är i vecka 33+4 och har gått upp 8 kg vilket både jag och BM tycker är för lite. Jag bir ganska förvånad när jag läser många av era inlägg, HALLÅ det är ju MENINGEN att man ska gå upp i vikt!!!!!! Har ni inga kunskaper om en gravditet eller? Vad är det för idioter (förlåt) på detta forum?? Bebis + v...
av Kajsing
13 maj 2008, 11:07

Re: Känner ni nåt än??

På mig SER man (till och med genom tröjan) väldigt tydligt när lilla Eva sparkar!! Det är så himla mysigt! Min kille kände hennes fot i morse, och hur hon liksom "vickade" på den. Jag undrar om det beror på hur mycket underhudsfett man har, om det syns tydligt eller ej? För min mamma sa at...
av Kajsing
05 mar 2008, 11:56

Tråd: Känner ni nåt än??
Svar: 87
Visningar: 4743
Nästa

Återgå till avancerad sökning