12 träffar

Återgå till avancerad sökning

Namnförslag

Vi har en dotter som heter Leia och har precis påbörjat syskonförsök. Jag har redan börjat tänka mycket på namn och är helt insnöad på prinsar och prinsessor:) Har googlat på film prinasar men hittar inget:/ Snälla bomba med allt ni kommer på Älskar namnet caspian men tyvärr heter kusinen casper:) C...
av fixotrix
01 mar 2014, 22:26

Kategori: Min bebis föräldragrupper
Tråd: Namnförslag
Svar: 1
Visningar: 4457

Re: Ultraljud i v 8?

Vi fick fel tid och därmed va vi på ultraljud i v 9 (8+4) men sjukhuset trodde att vi va i v 13. Man såg hur hon blev stressad av att hon inte hittade ngt först och pratade om att ngt var fel. Tillslut hittade hon den lilla "bönan" som den såg ut som. Hon sa att de va för att urinblåsan va...
av fixotrix
18 okt 2012, 16:11

Kategori: Gravid forum
Tråd: Ultraljud i v 8?
Svar: 13
Visningar: 14881

Re: Ultraljud i vecka?

Fick en tid till vårat första UL den 30 juli (v8+2) det kändes väldigt tidigt men vi åkte till sjukhuset iaf.. vi va så spända och när vi kommit dit och BM satte igång så såg man rätt fort att hon blev nervös och började leta mer intensivt... Tillslut sa hon att hon inte hittade några hjärtljud och ...
av fixotrix
31 jul 2012, 16:43

Kategori: Bebisen i magen & ultraljud
Tråd: Ultraljud i vecka?
Svar: 18
Visningar: 7758

Re: Bim Juni

Grattis till er som har plussat :D

Mkt avis nu och har övertalat killen att vi ska ta ett test imon bitti... orkar fan inte vänta t lördag... måste veta nu! :D
av fixotrix
31 maj 2012, 13:57

Kategori: Vill bli med barn
Tråd: Bim Juni
Svar: 863
Visningar: 61758

Nä nu börjar pessimisten i mej komma fram så smått lagom t bim, har ju d på fredag å har haft mensvärk nu sen i lördags å har varit väldigt gasig i magen.. Dock har mitt temperament varit vääldigt lugnt hittills iaf, brukar vara en riktig jäkla bitch innan mens.. Åå denna väntan!! Pessimisten har h...
av fixotrix
28 maj 2012, 21:41

fixotrix: Mjööööh....nämen jag slog på vattenspridaren? ;) Är det staket och utjämning som gäller eller? Fast vi var också duktiga idag. Vi hängde upp gardiner i sovrummet. Det tog drygt 6 timmar. Vi har snedfönster och snedtak och allt möjligt snett så vi (läs maken) fick kapa till konstiga längde...
av fixotrix
27 maj 2012, 20:40

naellie: nu är altanbygget igång och mannen har redan åkt tre vändor till Byggmax för å köpa grejjer...:D Min vision av att peka och kolla gick upp i rök när jag lite fint sa att jag kunde göra ngt också:P Fick ta över projektet: bygge av infart.... Så ikvälll är det tigersåg, vinkelslip, pensel fär...
av fixotrix
26 maj 2012, 15:21

Norrglimt: Gud va glad jag blev över att läsa detta... de kanske inte ska kännas så jobbigt nu då... väntar med spänning på den 2e juni.... försöker distrahera mej själv med mycket pyssel nu... ska börja bygga altan i helgen och renovera sovrum... (mest killen, men jag ska kolla på å peka så mycke j...
av fixotrix
24 maj 2012, 22:32

Norrglimt: Tiden står nästan still ju... För nästan exakt ett år sedan så opererade jag bort äggstock och äggledare på höger sidan.... detta gör mej väldigt orolig över hur det ska gå för oss nu... när har du BIM? Håller tummarna för er :D
av fixotrix
24 maj 2012, 22:14

Jag väntar ngt så gudens på den 2/6.... vet att jag borde sluta tänka på de och inte va så förväntansfull... slutade med ppiller i slutet av april så de här är första försöket... kommer bli så sjukt besviken om det inte funkar fast jag är på ngt vis inställd på att de inte kommer göra det.... är liv...
av fixotrix
24 maj 2012, 21:44

Nästa

Återgå till avancerad sökning