4 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Finns det fler +35 som ska föda 2012

Är med barn, är 42 år, har två barn sen tidigare, 16 och 17 år, och njuter av att få vara gravid igen! Har varit väldigt trött och illamående, men nu mår jag bättre! BF i december 2012. :D
av tinacarlson
28 maj 2012, 17:50

Kategori: 35+ mammorna
Tråd: Finns det fler +35 som ska föda 2012
Svar: 146
Visningar: 14327

Re: Inseminering?

Hej! Jag hade planerat att göra insemination genom en anonym donator som jag fick kontakt med genom RFSL. Jag är inte homosexuell, men kände för att skaffa barn ensam. Fick kontakt med flera män, men det slutade med att jag blev med barn med ett gammalt ex istället... Men ensam mamma blir jag, och s...
av tinacarlson
28 maj 2012, 17:37

Kategori: Ensamstående föräldrar
Tråd: Inseminering?
Svar: 2
Visningar: 4690

Re: När började era magar synas?

Min mage började synas riktigt tidigt, är i v 13 nu. Har hittills gått ner i vikt ungefär 8 kg, men trots detta växer magen snabbt! Tycker det är mysigt att ha mage! Under mina andra två graviditeter gick jag upp 16 kg, tappade 12 av dem direkt under BB-vistelsen, och ammade snabbt bort de sista. Ja...
av tinacarlson
27 maj 2012, 12:09

Kategori: Andra trimestern
Tråd: När började era magar synas?
Svar: 66
Visningar: 32850

Re: framförliggande moderkaka lågt placerad

Hej! Mitt första barn, som föddes 1995, hade sin moderkaka på det sätt du beskriver. Detta upptäcktes inte förrän förlossningsdagen, då jag kom in akut eftersom jag hade börjat blöda kraftigt när slemproppen gick. Jag fick göra ultraljud som visade att moderkakan satt fel. Jag blev placerad vid oper...
av tinacarlson
27 maj 2012, 11:51

Kategori: Andra trimestern
Tråd: framförliggande moderkaka lågt placerad
Svar: 8
Visningar: 7972

Återgå till avancerad sökning