4 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Clearblue mkt tunt svagt blått plus, gravid??

tycker du att strecket är en tydlig blå färg, eller skulle den lika gärna kunna vara en grå skugga? Jag rekommenderar tester som ger rosa/röda streck - de är lättare att tolka. Det behöver inte vara så att du inte är gravid bara för att det digitala visade negativt. I början är hcg-halten så låg at...
av Fiore
21 jun 2012, 15:47

Kategori: Bli gravid
Tråd: Clearblue mkt tunt svagt blått plus, gravid??
Svar: 5
Visningar: 8476

Clearblue mkt tunt svagt blått plus, gravid??

Hej hej, gjorde ett test idag på morgonen dock inte vid första toalettbesöket ;). Hade köpt ett vanligt clearbluetest, tidigare när jag testat har det aldrig visat ens en liten skymt av plus. Såg direkt ett mycket tunt och svagt blått plus. Ibörjan Fick jag vinkla men nu syns det, inte starkt men de...
av Fiore
21 jun 2012, 13:32

Kategori: Bli gravid
Tråd: Clearblue mkt tunt svagt blått plus, gravid??
Svar: 5
Visningar: 8476

Re: Kan jag testa redan nu? Och vilken dag ska jag räkna från?

anile skrev:Det går tyvärr inte att svara på din fråga helt säkert. En del har ju turen att få ägglossning redan några dagar efter p-stopp, medan andra kanske får vänta ett halvår.

Tack för ditt svar. Precis är ju jätte svårt att veta. Är väl bara att vänta :). Vet bara inte vilken dag bim är.
av Fiore
18 jun 2012, 16:23

Kategori: Vill bli med barn
Tråd: Kan jag testa redan nu? Och vilken dag ska jag räkna från?
Svar: 2
Visningar: 575

Kan jag testa redan nu? Och vilken dag ska jag räkna från?

Hejsan, alla säger att det "bara" är att vänta på om mensen kommer eller inte. Men varje timma känns ju sååå långsam! Min första fråga är, vilken dag ska jag räkna som "senaste mensens första dag"? Jag har nämligen ätit p-piller i ca 10 månader och det har varit väldigt struligt ...
av Fiore
18 jun 2012, 14:02

Kategori: Vill bli med barn
Tråd: Kan jag testa redan nu? Och vilken dag ska jag räkna från?
Svar: 2
Visningar: 575

Återgå till avancerad sökning