8 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Är jag gravid eller inte?!

Gjorde ett nytt test i morse eftersom jag inte har fått min mens ännu och det var bara ett stor minus, man blir så besviken när man ser det :( Jag är rädd att jag kommer ha det väldigt svårt att bli gravid för min mamma hade det väldigt svårt att bli gravid. usch är så rädd och så ledsen. om inte mi...
av Myzelon
07 jul 2012, 16:23

Kategori: Bli gravid
Tråd: Är jag gravid eller inte?!
Svar: 11
Visningar: 2758

Okej jag hoppas att jag inte får min mens vill inte ha den :-P min kille hoppas oxå att det är en bulle i ugnen! :-) KRAM
av Myzelon
05 jul 2012, 23:16

Ja det var inge kul men jag skulle nog ha väntat med att göra testet, skulle inte ha druckit så mycket vatten och det innan :/ Men jag skulle ha fått min men början av vecka 26 genom min beräkning och det har gått halva vecka 27 nu så. men väntar tills på fredag och gör ett nytt test på morgonen och...
av Myzelon
05 jul 2012, 00:34

punkten som kanske gör det lättare att bli gravid?!

Hej, min mamma hade väldigt svårt att bli gravid och hon fick sitt första barn när hon var 36 år och hon provade olika saker men hon prövade en ny sak och det var att masserade på ett ställe på foten ( insidan av foten på knölen precis under den ) det skulle ha nånting med sex och göra och om man ma...
av Myzelon
04 jul 2012, 23:05

Kategori: Gravid forum
Tråd: punkten som kanske gör det lättare att bli gravid?!
Svar: 1
Visningar: 3290

Tänkte göra ett nytt test om några dagar igen och ska då ta testet på morgonen och hoppas på det bästa! :) men kan det ha varit så att testet visade minus för att jag hade druckit mycket vatten precis innan jag tog testet?
av Myzelon
04 jul 2012, 22:49

Bara tråkiga nyheter :( ett stort och stark minus å inget plus, men ändå har jag inte fått min mens å den ska egentligen ska vara slut nu. aja jag får väl vänta några dagar och se om mensen kommer eller så får jag väl göra ett nytt test. men jag kanske skulle ha väntat och gjort testet på morgonen i...
av Myzelon
04 jul 2012, 16:41

min mens är försenad i 1 vecka nu, eller som du säger jag kanske bara börjar inbilla mig för jag vill så gärna bli gravid. får gå och köpa mig ett test i morgon och hoppas på ett plus! :) tack för att du skrev! :)
av Myzelon
04 jul 2012, 00:25

Är jag gravid eller inte?!

Hej, min mens är försenad och jag har nästan gått och små fisigt och har rapat väldigt mycket idag och ha vart dålig i magen i några dagar nu och har även känt mig lite trött. Har haft även små värkar som om jag skulle ha haft mens värk ibland. Jag känner även ett stort sug efter nånting att dricka ...
av Myzelon
03 jul 2012, 23:57

Återgå till avancerad sökning