340 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: BF i december? Välkommen till din nya grupp!

Hej underbara tjejer! Vet inte om ni ens kommer ihåg mig ;) Men jag gick med i decembergruppen på facebook för ett tag sen och fastnade där då jag alltid är inne från mobilen så det är så enkelt att slippa logga in varje gång. Men jättekul att ni är kvar här några stycken <3 Kollade igenom senaste t...
av EmelieM
29 sep 2013, 18:50

Kategori: Decemberbarn 2013
Tråd: BF i december? Välkommen till din nya grupp!
Svar: 824
Visningar: 64637

Re: Välkommen alla gravida med bf i jan 2014

Jag är med i BF december men kikar in här ibland. Jag har just varit hos sjukgymnasten för foglossningen och köpte ett bälte jag tycker funkar bra. Sen ska man tänka på att inte lyfta för tungt, ha benen rakt ner och undvika att ha benen helt ihop eller i kors. Desto rakare desto bättre. Sen att var...
av EmelieM
22 jul 2013, 13:18

Kategori: Januaribarn 2014
Tråd: Välkommen alla gravida med bf i jan 2014
Svar: 1311
Visningar: 98516

MammaNadja jag har skrivit till dig på facebook :) kolla övrigt inkorgen om du inte kan se :) Vad skönt att du slipper foglossning iallfall det har jag haft sen vecka 12 :( kramp i vaden fick jag också innan jag åt järntabletter. har du provat det? Jag måste också hejda mig.. har nog handlar kläder ...
av EmelieM
22 jul 2013, 13:14

jaså vad kul! Ja jag ska börja spara mer pengar nu då det kommer bli mer knapert när man lever på mammapenning än nu :P jag vill bara ta pengar 3 dagar i veckan förhoppningsvis.

hur ska ni andra göra med dagarna?

ååh jag vill också köpa en byrå så man kan tvätta allt och lägga ner i lådorna :D
av EmelieM
17 jul 2013, 13:15

åh vilken fin mage!! Grattis till pojken wafaac! <3 gud vad avis jag är bellasanta! jag vill också kunna känna!! jag har varit inne på familjeliv några dagar men längtade tillbaka till er! Det är så många medlemmar där så det blir inte ett dugg personligt och så fort man skriver något får man inte e...
av EmelieM
17 jul 2013, 12:02

Re: Hade ni skaffat barn i våran situation med våran ekonomi?

Jag skulle ha börjat försöka iallfall om jag var ni. Jag har ett heltidsjobb/fast men kommer bara ta mammapenning 3 dagar i veckan vilket kanske blir 4500 kr i månaden och sen ska vi ta ifrån barnbidrag och sambons lön. Sen får vi se hur vi klarar oss på det och kanske måste ändra. har ni en hel drö...
av EmelieM
11 jul 2013, 13:52

Kategori: Allmänna trådar om graviditet
Tråd: Hade ni skaffat barn i våran situation med våran ekonomi?
Svar: 8
Visningar: 2151

Här kommer en bild från igår också :) Känns roligare att ha tajta tröjor nu!
Jag kan inte fatta att jag har en gravidmage och kan inte sluta ta kort!

Bild
av EmelieM
11 jul 2013, 12:34

Tack tjejer! :D Nej limpanl , vi fick ha kvar samma datum; 3 december. :) Och jag tror inte du behöver vara orolig för blödningarna. har du blödit 2 gånger efter sex innan kanske du har känsliga slemhinnor och då kan det komma lite blod ibland. Skulle det forsa blod eller om du skulle få jätte ont i...
av EmelieM
11 jul 2013, 12:30

Hej tjejer! Imorse var vi på ultraljudet. Allting såg ut precis som det ska (skönt!) Min moderkaka är i framvägg och det är därför jag bara har känt så kurrningar hittills. Hon hade svårt att se könet då navelsträngen låg i vägen men sen kom hon fram till att det var en flicka :) Elvie ska hon få he...
av EmelieM
09 jul 2013, 13:28

Re: hjälp att tyda test

jag visste det!! grattis!! :)
av EmelieM
08 jul 2013, 09:48

Kategori: Vill bli med barn
Tråd: hjälp att tyda test
Svar: 10
Visningar: 1411
Nästa

Återgå till avancerad sökning