14 träffar

Återgå till avancerad sökning

Gravid efter förlossningen?

Hejsan!! Har en 3 åring och fick en liten nu 23:e december 2012. Har börjat må riktigt illa, finnar, mensvärk, ont i ryggen, sjukt trött, mår illa, ja listan kan göras lång. Men mens är inte tillbaka och jag börjar misstänka att jag är gravid? Gjorde ett test för några dagar sedan. Negativt och inte...
av MarinaL
11 feb 2013, 10:48

Kategori: Gravid vecka för vecka
Tråd: Gravid efter förlossningen?
Svar: 1
Visningar: 3647

När kommer förlossningen igång...? :/

Hej allesammans! Väntar mitt andra barn, är i vecka 37+3. Mitt första barn kom 6 dagar före BF med vattenavgång mitt i natten. Nu har jag hunnit dricka ricinolja för 3 dagar sedan, hade inte en aning om vad det skulle göra med min kropp! Extrema värkar med 3 minuters mellanrum! La mig i ett bad och ...
av MarinaL
09 dec 2012, 15:44

Kategori: Tredje trimestern
Tråd: När kommer förlossningen igång...? :/
Svar: 0
Visningar: 5374

Re: Trött på ALLT!

Madebymadde Ja det är oroväckande! Och har i ifrågasatt vart han fått det ifrån så säger han att "mamma gör så"..! Så man vet inte Vart man ska ta vägen..! Om dt har hänt eller inte, det kan man ju aldrig veta, men varför skulle han säga så.. Om det inte var så? Sen blir man ju frustrerad ...
av MarinaL
31 aug 2012, 08:31

Kategori: Allmänna trådar om graviditet
Tråd: Trött på ALLT!
Svar: 22
Visningar: 8871

WithLove! Tack för att du delade med dig av din historia, din uppväxt ja din barndom! När du beskriver allt detta så anar du inte hur det känns att läsa de! Jag vill ju absolut inre att min dotter skulle sitta på internet som tonåring och skriva ut dessa grejer om du förstår hur jag menar.. Allt lös...
av MarinaL
25 aug 2012, 20:58

MJ1983 Hur tänkte du då beteende eller hur jag tänker osv? Ja jag har ju tänkt det och många som tycker att jag behöver prata med någon, och absolut behöver jag det. Jag har bara tänkt typ "det är pojken och pappan som behöver hjälp i första hand inte jag". Men inser ju för vi dag att den ...
av MarinaL
23 aug 2012, 14:26

Marija Jag gick som ensamstående under hela min graviditet med mitt första barn då jag fick veta att han gått och vart med någon annan. Så jag var ensamstående. Min man och jag har snart varit tillsammans i 3 år, dotter fyller 3 så vi träffades när min dotter var ett par månader. Nej det är inte hor...
av MarinaL
23 aug 2012, 14:03

Pyret och LadyButterfly, Jo det är sant! Jag försöker att inte klandra mig själv för allt det här och försöker se Att min dotter är såpass stabil att hon inte drabbas till det negativa om vi nu går isär. Nej dessvärre inte, ursvårt att få lägenhet i göteborgsområdet eller kommuner nära. Det är väldi...
av MarinaL
23 aug 2012, 13:51

MJ1983! Det är så sant som det är sagt.. Jag är dessvärre uppvuxen med en mamma som sopat en hel del problem under mattan genom åren. Så min mamma har jag bra kontakt med men väldigt speciell sådan, hon får inte komma för nära inpå mig för hon har alltid fungerat som så att hon alltid ska styra och ...
av MarinaL
23 aug 2012, 13:43

MJ1983! Det är så sant som det är sagt.. Jag är dessvärre uppvuxen med en mamma som sopat en hel del problem under mattan genom åren. Så min mamma har jag bra kontakt med men väldigt speciell sådan, hon får inte komma för nära inpå mig för hon har alltid fungerat som så att hon alltid ska styra och ...
av MarinaL
23 aug 2012, 13:42

Har gjort en blogg där jag kommer skriva av mig.. Innan jag vet vad mitt huvud vill och inte vill.. Tror det är ba och få ur sig allt som Gör så ont i mig..

Inte kommit igång ännu riktigt, men de kommer mer och mer..
Minbebis.com/blogg/marinal/
av MarinaL
23 aug 2012, 13:00

Nästa

Återgå till avancerad sökning