8 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Orolig för att vara gravid?

Okej tack så hemskt mycket för dina råd!:D ska börja med att gå till skolsyster imorgon och se vad hon säger? sedan kanske jag går till ungdomsmottagningen då? Så får vi se vad de är med mig :( Tack igen :)
av werun
19 sep 2012, 21:20

Kategori: Bli gravid
Tråd: Orolig för att vara gravid?
Svar: 14
Visningar: 2432

Okej. Men jag har tycker inte riktigt de med magkatarr stämmer in på mig? Har inga sura uppstötningar ? Och har inga kramper i mage ? Känner mig bara hungrig lixx? Jo jag använder p-piller men har tyvärr råkat glömt att ta två gånger under förra kartan. Ett piller på första raden och ett på tredje r...
av werun
19 sep 2012, 20:59

Jag är bara 17 år, därför jag är lite orolig för att vara gravid :( Går alltså tvåan i gymnasiet, men är inte alls stressad över skolan? Hur vet man om man har magkatarr då??
av werun
19 sep 2012, 19:04

Okej tack så mycket, får göra det så jag kan släppa dethär!:) Men har du någon ide vad de kan vara då eftersom jag blir hungrig så snabbt? för de är väldigt jobbigt att gå omkring hungrig helatiden :( Och jag äter som jag alltid brukat?
av werun
19 sep 2012, 18:59

Kan jag vara gravid? Tacksam för svar!!

Hej! Jag har under senaste veckorna varit trött och somnat när jag kommit hem från skolan. Jag är även hungrig även fast jag ätit. Blir hungrig bara någon timme efter? Har även känt lukter väldigt starkt. Var orolig att jag skulle vara gravid, men fick någon mens liknade blödning då jag skulle haft ...
av werun
19 sep 2012, 18:55

Kategori: Gravid forum
Tråd: Kan jag vara gravid? Tacksam för svar!!
Svar: 1
Visningar: 1449

okej, får göra det. Så du menar på att det finns chans att jag skulle vara gravid? Eller är det något annat?
av werun
19 sep 2012, 18:53

Vill verkligen veta vad ni alla tror!! Så kommentera mer än gärna!! :D
av werun
19 sep 2012, 18:42

Orolig för att vara gravid?

Hej! Jag har under senaste veckorna varit trött och somnat när jag kommit hem från skolan. Jag är även hungrig även fast jag ätit. Blir hungrig bara någon timme efter? Har även känt lukter väldigt starkt. Var orolig att jag skulle vara gravid, men fick någon mens liknade blödning då jag skulle haft...
av werun
19 sep 2012, 18:19

Återgå till avancerad sökning