423 träffar

Återgå till avancerad sökning

ivf danmark

hejsan.. det var så längesen jag var på denna sidan så kommer knappt ihåg mitt lösen. Alla känslor dras liksom upp och på något sätt känns det som man verkligen tagit tag i det när man loggat in igen. Jag och min sambo har en dotter född januari 09. det tog 1 år innan vi blev gravida med henne sen g...
av sezzan
25 mar 2013, 21:32

Kategori: IVF forum
Tråd: ivf danmark
Svar: 5
Visningar: 6721

Re: Vi som precis fått missfall men vill göra nya försök!

Hej! Känner att jag lägger till mig på denna tråden. har en underbar dotter född jan-09. Efter det har jag/vi fått 3 missfall. Blir väldigt påtagligt nu idagarna då det var beräknat gång 1. Missfallen har kommit v8-10. Min gynekolog är lite inne på att min kropp kan ha för lite hormoner och stöter b...
av sezzan
03 dec 2010, 16:42

Kategori: Gravid efter missfall
Tråd: Vi som precis fått missfall men vill göra nya försök!
Svar: 6017
Visningar: 345175

Re: BIM juli 2010

hejsan!! lägger till mig här IGEN! Ser att vissa är kvar håller så klart tummarna för er alla. Så efter 3 missfall under 7 månader är det dax igen. Kroppen har läkt och själen likaså. Ser fram emot bim denna månad. torsdag är det dax och är fantastiskt skengravid. illamående, halsbränna och massa st...
av sezzan
24 jul 2010, 23:07

Kategori: Vill bli med barn
Tråd: BIM juli 2010
Svar: 893
Visningar: 59176

Re: Fler som försökt bli gravid m barn nr 2 en tid??

HEj allihopa!! Tänkte skriva in mig här hos er.. trevligt med en sida för oss som redan har en guldklimp.. Hoppas detta är sista gången jag skriver in mig nu. för detta blir 4:e gången på 9månader. 3 missfall på 6 månader är inget roligt facit, har behövt en paus härifrån mellanåt. Mitt problem är n...
av sezzan
16 jul 2010, 21:43

Tråd: Fler som försökt bli gravid m barn nr 2 en tid??
Svar: 290
Visningar: 27246

Re: BIM Maj 2010

hoppas ni alla haft en bra mors dag!! kommer precis hem från mors dags firande.. och givietvis bruna flytningar. Så jag inräknar ett MISSFALL TILL. Fan vilket skit detta är. Är såååå glad att jag har min prinsessa redan. Är detta nu ett missfall så kommer vi lägga ner all verksamhet minst 3-4 månade...
av sezzan
30 maj 2010, 20:06

Tråd: BIM Maj 2010
Svar: 1705
Visningar: 111860

godmorgon.. tack så mycket för dom fina gratulationerna. jag tar som sagt inte ut ngn än. Visst första steget är att bli gravid. Men det ska gärna hålla med=) Vad trist Soma. vet hur det känns.Men än har inte tanten kommit så vi hoppas än. Denna gången känner man sig lite hemlig, har itne berättat f...
av sezzan
29 maj 2010, 10:36

Hej tjejer=) Jag vill egentligen bara lägga mig ner och skrika av glädje.. JJAAAAAAAAAAA vi plussade idag.. men sen kommer verkligheten ikapp mig. Fick dock ett missfall v 9 för 2 månader sen. vilken jag tog väldigt hårt. Förstod först inte varför jag måddde dåligt men har varit en väldigt kämpig må...
av sezzan
28 maj 2010, 22:18

Re: Hjälp!! Clearblue visade smaaalt. Vet ej om gravid eller ej!

hej!!! såg tråden och ville hoppa in. Jag är så säker på att du haft ett tidigt missfall. Jag har själv varit med om samma sak 2 gånger. testen ljuger inte. Och det behöver ine alls göra ont. Oftast när det kommer så nära bim så blir det somm en vanlig mens. Och dom flesta vet inte om att dom faktis...
av sezzan
25 maj 2010, 22:25

Tråd: Hjälp!! Clearblue visade smaaalt. Vet ej om gravid eller ej!
Svar: 21
Visningar: 13947

Tanten kom som väntat i fredags.. Känns inget vidare, samtidigt som jag är glad att vi satte i gång direkt efter missfallet. NU har iallafall mensen kommit igång så nu är det fritt fram på rikigt.. Stort grattis till er som har plussat än så länge.. Kastar ner mig lite på listan bara. 30/4-5/5 melon...
av sezzan
04 maj 2010, 13:18

Re: Missfall, men vill bli gravid igen.

måste bara gå in och rätta lite här kände jag. Har läst en del om att bli gravid direkt efter missfall. Finns en studie som kan påvisa att det ska vara förhöjs risk med 5 procent från 25 till 30procent. Men detta är vad man tror.. Såg att det var utskrivet att risken ökade med 40procent villket inte...
av sezzan
28 apr 2010, 19:47

Kategori: Bli gravid
Tråd: Missfall, men vill bli gravid igen.
Svar: 15
Visningar: 1557
Nästa

Återgå till avancerad sökning