5 träffar

Återgå till avancerad sökning

Mammaledig i närheten av Väderstad?

Hej. Bara lite nyfiken, då jag i te var med i nån gravidgrupp eller så här i närheten, tänkte kolla om det är nån som är mammaledig här runt Väderstad? Har en liten 7v gammal son här och funderade på om det fanns fler "hemma-mammor" i närheten. :)
av meominime
26 aug 2013, 15:59

Kategori: Barn 0-2 år
Tråd: Mammaledig i närheten av Väderstad?
Svar: 1
Visningar: 6652

Re: när ska man berätta egntligen...

Tack för alla era upplevelser. Har hittills bara berättat för en syster (som älskar att vara den enda som vet) och nyligen för en kvinnlig arbetskamrat. Vart lite mer verkligt när hon blev så glad!! Ska på inskrivning imorn. Så då kommer man förhoppningsvis få ett "officiellt" få det sagt ...
av meominime
18 nov 2012, 22:27

Kategori: Nykomling
Tråd: när ska man berätta egntligen...
Svar: 5
Visningar: 3500

när ska man berätta egntligen...

hej ganska ny här. :) fick mitt plus för ett antal veckor sedan, ungefär ett år efter att vi fått vårt första plus som tyvärr slutade i tidigt missfall, vi fick reda på det då vi skulle på första UL och de inte såg något... :( men nu blev vi överlyckliga efter 9 månaders försökande trots att jag har...
av meominime
08 nov 2012, 12:32

Kategori: Nykomling
Tråd: när ska man berätta egntligen...
Svar: 5
Visningar: 3500

Re: Junimammor 2013

Hej allihopa. Verkar bara bli fler o fler!! Härligt! Idag träna jag för första gången sen pluset. Det var skönt! Blev bara lite i gymmet. Man ska ju bete sig som vanligt men man kan ju inte hjälpa att man blir lite lugnare... Börjar fundera på om inte sportbehån var lite trång?!... Det är ömt i brös...
av meominime
17 okt 2012, 21:16

Kategori: Junibarn 2013
Tråd: Junimammor 2013
Svar: 2269
Visningar: 263656

Re: Junimammor 2013

hej väldigt ny här, typ 5 min.... ;) tänkte att det är anse här jag ska passa in, plussade precis igår, fast var tvungen att ta ett extra test direkt efter, och även ett nu imorse... :oops: var gravid för nästan exakt ett år sedan men det blev kortvarigt tyvärr. denna gång känns det mycket bättre då...
av meominime
13 okt 2012, 13:21

Kategori: Junibarn 2013
Tråd: Junimammor 2013
Svar: 2269
Visningar: 263656

Återgå till avancerad sökning