43 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: 17 år och gravid?

Hej! Jag kan såklart inte svara på om du är gravid eller inte eller hur du i så fall ska göra. MEN angående alkohol/rökning så är det ingen fara så här tidigt. Misstänker du en graviditet som du tänkte fortsätta ska du naturligtvis inte dricka förrän du vet, men försök sluta röka så fort som möjligt...
av Lunkan94
31 maj 2014, 15:56

Kategori: Allmänna trådar om graviditet
Tråd: 17 år och gravid?
Svar: 1
Visningar: 875

Re: kön på erat barn

Hej! Vi hade sex i princip varje dag och ibland flera gånger om dagen. Vi fick en pojk, så det verkar stämma på mig i alla fall :)
av Lunkan94
31 maj 2014, 15:49

Kategori: Allmänna trådar barn 0-2 år
Tråd: kön på erat barn
Svar: 5
Visningar: 2891

Re: Bebis på sommaren

Hej! Min son är i och för sig född i november, men man får hålla bebisen i skuggan och klä den efter hur varmt det är i skuggan. Svergie har ju oftast inte så många dagar där det är för varmt för att vistas ute, men då får man helt enkelt låta bli :) att sova i skuggan i bara blöja funkar utmärkt. T...
av Lunkan94
10 maj 2014, 21:26

Kategori: Vill bli med barn
Tråd: Bebis på sommaren
Visningar: 238

Re: Hur många har fått negativt sen plus?

Jag gjorde mitt första test på (vad jag trodde) var BIM+7. Det visade negativt så testade igen en vecka senare. Hade förmodligen lång cykel den månaden men var i vecka 7 när jag plussade vilket är ganska sent. Så länge mensen inte sätter igång tycker jag att man gott kan hålla sig en vecka och sen t...
av Lunkan94
09 maj 2014, 21:15

Tråd: Hur många har fått negativt sen plus?
Svar: 13
Visningar: 61008

Re: Hur berättade ni för era pojkvänner??

Vad mysigt! :) Jag börjar jobba tidigare än honom så jag funderar att sätta testet på köksbordet med en lapp som det står Godmorgon =) på. Men jag hade ju gärna velat se hans min. Så kanske väcker honom och visar det till honom... Jag vet inte riktigt, får se först om det blir ett starkare plus... ...
av Lunkan94
09 maj 2014, 21:08

Kategori: Vill bli med barn
Tråd: Hur berättade ni för era pojkvänner??
Svar: 8
Visningar: 1763

Re: Babyvakt

Hej! Vi har en babyvakt från Philips. Kostade ca 700 om jag inte minns fel och finns i princip överallt (Claes Ohlson, babybutiker osv) Vi är suuupernöjda verkligen! Man hör bebisens andetag när det är tyst, den har fina melodier som man kan spela, nattlampa och räckvidd på 300 meter. Sen kan man an...
av Lunkan94
02 maj 2014, 21:48

Kategori: Augustibarn 2014
Tråd: Babyvakt
Visningar: 2081

Re: Vän sökes =D

Hej! Jag är också 19, 20 till sommaren. Min son är 5 månader, född 11/11-13. Bor visserligen i Uddevalla, men har många släktingar i och nära Kungälv. :) har inte heller speciellt mycket vänner med barn, utan alla har jag träffat via föräldragruppen :)
av Lunkan94
15 apr 2014, 23:12

Tråd: Vän sökes =D
Svar: 2
Visningar: 536

Re: Sex

Klart man KAN, men svamp smittar ju och kan göra att man får ont istället för att det är skönt :/ om det påverkar chanserna att bli gravid vet jag faktiskt inte.
av Lunkan94
10 apr 2014, 18:31

Kategori: Ägglossning
Tråd: Sex
Visningar: 1893

Re: Problem :(

Jag fyller 20 till sommaren och för ganska exakt ett år sedan berättade jag (över telefon tyvärr) för min mamma att jag var gravid. Hon tog inte nyheten speciellt bra men jag sa att abort inte är ett alternativ för mig. Visserligen bodde jag även då med min kille som idag är pappa till vår son och v...
av Lunkan94
26 mar 2014, 21:27

Tråd: Problem :(
Svar: 14
Visningar: 12141

Re: shopping

Jenny91 vi använde storlek 50 första månaden och hade inte alls mycket av, fick ner alla plagg i en liten pappkasse. Storlek 56 hade vi lite mer av, men hur många plagg av varje beror väldigt mycket på hur mycket barnet kräks, blöjor som läcker och tillgång till tvättmaskin. I början växer de dessu...
av Lunkan94
22 mar 2014, 23:03

Kategori: Augustibarn 2014
Tråd: shopping
Svar: 23
Visningar: 5384
Nästa

Återgå till avancerad sökning