6 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Våga åka utomlands?

Hej Charlotte, Det var inte nådigt vad mycket tråkiga erfarenheter du har :-( Jag hoppas verkligen att allt ska gå bra för er den här gången. Säkert måste det vara er tur nu! Det hände inget mer i Kroatien, men jag hade svårt att slappna av och njuta. Med tanke på oron så tror jag du gör bra i att l...
av MiniMallan
05 aug 2013, 12:43

Kategori: Marsbarn 2014
Tråd: Våga åka utomlands?
Svar: 8
Visningar: 5455

Re: Ingen HJÄRTAKTIVITET!

Hej Millen,
Såg detta inlägg nu och förstår att det är lite sent att svara nu. Hur gick det för dig?
av MiniMallan
27 jul 2013, 00:22

Kategori: Bebisen i magen & ultraljud
Tråd: Ingen HJÄRTAKTIVITET!
Svar: 1
Visningar: 3414

Jaha, vad ska man säga.. Planet går imorn kväll halv sju och vi har inget avbokningsskydd.. Ikväll för ett par timmar sedan fick jag så akut ont i nedre delen av magen att jag inte kunde stå eller sitta, bara lite blodiga flytningar men helt hemsk huggande smärta.. Så förmodligen missfall, som dessu...
av MiniMallan
27 jul 2013, 00:07

Tack båda två för goda råd å pepp! :-)
Vi åker på lördag och det ska bli jätteskönt att komma iväg lite.
av MiniMallan
24 jul 2013, 17:19

Våga åka utomlands?

Hej, Jag har tidigare haft ett MA i nov 2012 som upptäcktes i v 12 och ett MF i januari i år, v 6. Nu är jag gravid igen, är i v 5. Är såklart orolig att ngt ska hända igen. Vi har planerat att åka utomlands med ett annat par men är nu osäker på om vi borde åka. Tanken är Kroatien om exakt en vecka....
av MiniMallan
20 jul 2013, 14:49

Våga åka utomlands?

Hej, Jag har tidigare haft ett MA i nov 2012 som upptäcktes i v 12 och ett MF i januari i år, v 6. Nu är jag gravid igen, är i v 5. Är såklart orolig att ngt ska hända igen. Vi har planerat att åka utomlands med ett annat par men är nu osäker på om vi borde åka. Tanken är Kroatien om exakt en vecka....
av MiniMallan
20 jul 2013, 14:31

Kategori: Gravid efter missfall
Svar: 1
Visningar: 3044

Återgå till avancerad sökning