4 träffar

Återgå till avancerad sökning

Ditt barns födelsestorlek på väggen i skala 1:1

Hej!

Vill tipsa om denna fina, stilrena födelsetavla som jag och min sambo tagit fram för alla oss som vill ha ett bestående minne av våra barns födelse på väggen. Idén är att barnets födelsestorlek blir i skala 1:1.

Läs mer och beställ på:

http://www.personligfodelsetavla.se/
av evelinho
12 okt 2013, 17:04

Kategori: Barn 0-2 år
Tråd: Ditt barns födelsestorlek på väggen i skala 1:1
Svar: 0
Visningar: 6443

Re: Ert barns födelsestorlek i skala 1:1 på väggen

Självklart kan vi även skicka till England. Beställ precis som vanligt på hemsidan så fixar vi resten. Men ååh så fina tavlor! Gud så duktiga ni är! Jag skulle jätte gärna vilja ha 2 sådana tavlor till mina barn, behöver spara ihop pengarna först bara ;) En fråga bara, skulle det gå att få dom skick...
av evelinho
04 sep 2013, 18:42

Tråd: Ert barns födelsestorlek i skala 1:1 på väggen
Svar: 2
Visningar: 12687

Ert barns födelsestorlek i skala 1:1 på väggen

Vill tipsa om denna fina, personliga födelsetavla som jag och min sambo tagit fram till alla er stolta föräldrar som vill ha ett minne över era barn på väggen. Idén är att illustrationen anpassar sig i skala 1:1 efter just ert barns födelsestorlek. Längst ner på tavlan trycks barnets namn, längd, vi...
av evelinho
03 sep 2013, 20:47

Kategori: Köp & Sälj på Min Bebis
Svar: 0
Visningar: 5622

Ert barns födelsestorlek i skala 1:1 på väggen

:twisted: Vill tipsa om denna fina, personliga födelsetavla som jag och min sambo tagit fram till alla er stolta föräldrar som vill ha ett minne över era barn på väggen. Idén är att illustrationen anpassar sig i skala 1:1 efter just ert barns födelsestorlek. Längst ner på tavlan trycks barnets namn,...
av evelinho
03 sep 2013, 20:12

Svar: 2
Visningar: 12687

Återgå till avancerad sökning