5 träffar

Återgå till avancerad sökning

en avhandlingsstudie, gällande sambandet mellan grupptillhör

Hej, Jag är en psykologistuderande på Dundee universitetet i Skottland. För närvarande genomför jag en avhandlingsstudie, gällande sambandet mellan grupptillhörighet och psykisk hälsa. Jag vill ta reda på hur viktigt det sociala stödnätverket är för vår psykiska hälsa när vi blir föräldrar. Du måste...
av AJMac88
18 dec 2013, 12:35

Kategori: Barn 0-2 år
Tråd: en avhandlingsstudie, gällande sambandet mellan grupptillhör
Svar: 0
Visningar: 4793

Re: avhandlingsstudie

av AJMac88
18 sep 2013, 12:05

Kategori: Gravid forum
Tråd: avhandlingsstudie
Svar: 1
Visningar: 1616

Re: avhandlingsstudie

av AJMac88
18 sep 2013, 12:04

Kategori: Tredje trimestern
Svar: 2
Visningar: 10208

avhandlingsstudie

Hej, Jag är en psykologistudent från Dundee universitetet i Skottland. För närvarande genomför jag en avhandlingsstudie, gällande sambandet mellan grupptillhörighet och psykisk hälsa. studien handleds av professor Fabio Sani som grundar sig också på University of Dundee. Vill jag ta reda på hur vikt...
av AJMac88
06 sep 2013, 18:16

Kategori: Gravid forum
Svar: 1
Visningar: 1616

avhandlingsstudie

Hej, Jag är en psykologistudent från Dundee universitetet i Skottland. För närvarande genomför jag en avhandlingsstudie, gällande sambandet mellan grupptillhörighet och psykisk hälsa. studien handleds av professor Fabio Sani som grundar sig också på University of Dundee. Vill jag ta reda på hur vikt...
av AJMac88
06 sep 2013, 18:14

Kategori: Tredje trimestern
Svar: 2
Visningar: 10208

Återgå till avancerad sökning
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(): php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: System error
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(http://api.minbebis.com/articles.json?category=all&count=6&size=medium&sortorder=latest): failed to open stream: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: System error
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 12: Invalid argument supplied for foreach()