167 träffar

Återgå till avancerad sökning

Kuratorsbedömning inför ivf

Hej! Hoppas att detta forum fortfarande är igång. Har inte varit inne här på över ett år och det såg så konstigt ut. Mest en massa spam. Men jag skriver och hoppas ändå på svar. Jag fick en son 2016 med hjälp av ivf och nu önskar vi väldigt gärna ett syskon. Vi var på första besöket förra veckan. Då...
av Sassas
11 okt 2019, 22:29

Kategori: IVF forum
Tråd: Kuratorsbedömning inför ivf
Svar: 0
Visningar: 31440

Re: Mamma vid 35+

Stort grattis till bebisen! Underbart att han äntligen är här nu. Jag känner igen mig i sömnbristen och maratonammningen. Det var en chock i början tyckte jag men det blir bättre. Trött är man ju fortfarande men man har anpassat sig och man fixar det. Vår lilla kille är snart 5,5 månad. Han är stark...
av Sassas
30 jan 2017, 00:30

Kategori: 35+ mammorna
Tråd: Mamma vid 35+
Svar: 282
Visningar: 50362

Stort Grattis Fiction! Så underbart med en liten kille. Och bråttom ut verkar han ha haft! Min lille kille har nu hunnit bli 3,5 månader. Tiden går så fort. Han är en intensiv kille. Han vill absolut inte vara själv utan han vill hänga med mamma hela tiden. Om jag inte hade haft sjalar och bärsele v...
av Sassas
06 dec 2016, 23:36

Grattis till en liten flicka! Så underbart :-) Skönt att höra att allt gick bra och att du fick en fin upplevelse. Visst är det helt obeskrivligt underbart. Njut nu i bebisbubblan. Vår lilla kille är nu 7 veckor gammal. Tiden går så fort samtidigt dom det känns som att han alltid har varit här. Kons...
av Sassas
08 okt 2016, 12:12

Åh så spännande Missyris!
Hoppas verkligen att allt har gått bra och att du nu myser med din lilla bebis.
Ser fram emot att höra ifrån dig!
Kram!
av Sassas
06 okt 2016, 22:11

Hej tjejer! Missyris - så spännande, inte lång tid kvar nu. Skönt att du inte gått upp mycket. Jag gick upp 12 kg totalt. Allt hamnade på magen så den var stor, men inget annat. Jag har idag, 2 veckor efter att vår lille kille kom, gått ner alla 12 kg. BettinaK - grattis till graviditeten! Jag är oc...
av Sassas
03 sep 2016, 22:54

Re: Allmänna tråden

Hej på er! Nu sitter jag med en sovandes liten kille i knät :-) natten till fredag kom han äntligen! Mina värkar kom aldrig igång så i torsdags åkte vi in för igångsättning. Kl.12.30 fick jag första tabletten och fick sen två doser till men sen tog kroppen över själv. Andades mig igenom den första f...
av Sassas
23 aug 2016, 22:23

Kategori: Augustibarn 2016
Tråd: Allmänna tråden
Svar: 80
Visningar: 16496

Hej på er! Nu sitter jag med en sovandes liten kille i knät :-) natten till fredag kom han äntligen! Mina värkar kom aldrig igång så i torsdags åkte vi in för igångsättning. Kl.12.30 fick jag första tabletten och fick sen två doser till men sen tog kroppen över själv. Andades mig igenom den första f...
av Sassas
23 aug 2016, 22:20

Re: Allmänna tråden

Vendela3 - Jag var beräknad till igår så vattnet kom punktligt :-) synd bara att inte bebis också ville komma. Jag har fortfarande inga värkar så jag antar att det blir igångsättning imorgon. Inte det man hoppats på men vad ska man göra. Det är verkligen drygt att bara gå hemma och vänta. Om det var...
av Sassas
17 aug 2016, 13:34

Kategori: Augustibarn 2016
Tråd: Allmänna tråden
Svar: 80
Visningar: 16496

Hej på er! Mitt vatten gick idag! Jag och sambon var inne i en mataffär och jag kände hur det började rinna. Jag fick gå till personalen och säga att jag tror mitt vatten gått och jag behöver låna en toalett. Trosorna var jätteblöta, trots att jag hade haft en liten binda i. Som tur var hade jag en ...
av Sassas
16 aug 2016, 22:12

Nästa

Återgå till avancerad sökning