4 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Alla som håller på med IVF

Hej hej! Jag och min kille går just nu och väntar på att få börja vår första IVF-behandling. Efter utredning har det framkommit att min kille har lågt spermieantal samt att de är något långsamma. Tanken är att vi skall göra vår första IVF-behandling nästa cykel, som bör börja runt den 5/9. Det komm...
av Luthien
25 feb 2016, 19:58

Kategori: IVF forum
Tråd: Alla som håller på med IVF
Svar: 9166
Visningar: 777611

Re: BF Oktober 2016

Hej! Sara heter jag och bor i Göteborg. Plussade i helgen efter 4 ivf-försök. Är beräknad till 25 oktober och jag och min sambo/fästman är så glada och håller tummarna att allt skall gå bra. På måndag skall jag på inskrivning på MVC och den 16/3 skall vi på tidigt ultraljud, man får det när man gjor...
av Luthien
24 feb 2016, 23:14

Kategori: Första trimestern
Tråd: BF Oktober 2016
Svar: 5
Visningar: 3419

Luthien

Hej! Jag heter Sara, är 27 år och bor i Göteborg. Jag och min kille (eller ja sambo, är dock lite allergisk mot det ordet.. :P ) har i snart 2 år försökt att bli gravida. än så länge har det inte tagit. Under hösten 2013 och våren 2014 gick vi igenom en utredning på Sahlgrenska här i Göteborg. Det f...
av Luthien
22 aug 2014, 22:18

Kategori: Nykomling
Tråd: Luthien
Svar: 1
Visningar: 739

Re: Alla som håller på med IVF

Hej hej! Jag och min kille går just nu och väntar på att få börja vår första IVF-behandling. Efter utredning har det framkommit att min kille har lågt spermieantal samt att de är något långsamma. Tanken är att vi skall göra vår första IVF-behandling nästa cykel, som bör börja runt den 5/9. Det komme...
av Luthien
22 aug 2014, 22:12

Kategori: IVF forum
Tråd: Alla som håller på med IVF
Svar: 9166
Visningar: 777611

Återgå till avancerad sökning