5 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Melodifestivalen!

Det gick ju bra för han! Iallafall att han tog sig till andra chansen. Själv så har jag varit så dålig på att följa Mellon i år, det är synd för jag tycker om det. Men man läser ju en hel del om det vare sig man vill eller inte så lite koll har man ju ändå.
av Fruolsson
19 feb 2015, 10:38

Kategori: Intressen & nöjen
Tråd: Melodifestivalen!
Svar: 1
Visningar: 1811

Re: Vintråd !

Jag är så dålig på vin men det där verkar ju bra, ska ta och beställa det! Gillade inte hans andra vin men ekologiskt är ju bättre och har hört flera säga att det är gott. Tack för tipset, återkommer när jag har testat något nytt gott ! Ja återkom gärna om du har något smarrigt tips! Vilket av hans...
av Fruolsson
10 feb 2015, 16:47

Tråd: Vintråd !
Svar: 4
Visningar: 2826

Re: Vintips!

Hur tyckte du det vinet var? Jag har läst lite om det och det verkar ha fått bra betyg, skulle vara kul att testa, dock så brukar jag inte köpa så dyra viner. Men ibland så köper jag någon bara för att unna mig :) Speciellt om man har köpt bra och dyr mat så brukar jag vilja matcha det med en bra fl...
av Fruolsson
20 jan 2015, 10:47

Kategori: Mat & recept
Tråd: Vintips!
Svar: 2
Visningar: 4912

Re: Barnkläder med namn! :)

Oj vad bra tips! Det tackar jag för! Jag har fortfarande en hel del julklappar kvar att köpa men jag har is i magen. Men det här är ju en jättekul grej för alla i familjen :) Tack!
av Fruolsson
04 dec 2014, 18:02

Kategori: Shopping, mode & skönhet
Tråd: Barnkläder med namn! :)
Svar: 2
Visningar: 5788

Re: Vintråd !

Jag är så dålig på vin men det där verkar ju bra, ska ta och beställa det! Gillade inte hans andra vin men ekologiskt är ju bättre och har hört flera säga att det är gott.

Tack för tipset, återkommer när jag har testat något nytt gott !
av Fruolsson
01 sep 2014, 16:17

Tråd: Vintråd !
Svar: 4
Visningar: 2826

Återgå till avancerad sökning