426 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Alla som håller på med IVF

Är helt förkrossad. Blev inget barn nu heller. Allt som såg så bra ut så länge... Så kom förra fredagen då vi gjorde nytt ultraljud på MVC och man inte fann några hjärtslag. Blev att åka till gymakuten på Sahlgrenska och där sade de samma sak. Har idag gjort nytt ultraljud på reproduktionsmedicin oc...
av Fialotta81
06 apr 2017, 16:21

Kategori: IVF forum
Tråd: Alla som håller på med IVF
Svar: 9166
Visningar: 758600

Re: För alla som kämpar på antar jag

Infinte: Tack för stödet. Det värmer. Måste bara berätta att det, trots allt, verkar vara vår tur nu, äntligen! Vi gjorde ett nytt FET i början av februari och det tog sig och inget nytt missfall har det blivit! Är nu i vecka 7+6 och var på ett första ultraljud idag. Allt såg jättefint ut! Var helt ...
av Fialotta81
13 mar 2017, 12:11

Kategori: Svårt att bli med barn
Tråd: För alla som kämpar på antar jag
Svar: 2767
Visningar: 188451

Hej! Grattis till alla plussare! Hoppas det blir ett lyckat FET för er, Istres. En sådan magisk måndag. Idag har vi äntligen fått se vårt lilla mirakel. Ultraljudet såg jättebra ut.. Hen var 17 mm stor. Man kunde verkligen se ett hjärta slå. Känns helt ofattbart. Efter 2,5 års kamp ska jag och sambo...
av Fialotta81
13 mar 2017, 11:59

Hur går det för alla? När blir nästa ultraljud, Del-Carmen? Här går det bra, ännu så länge. Jag är fortfarande gravid. Idag är vår officiella testdag här och jag hade redan bestämt mig för att ta nya test, bara för att. Jag vaknade rätt tidigt imorse och skyndade mig upp. Det första jag möttes av va...
av Fialotta81
21 feb 2017, 12:58

Hej! Jag måste bara få berätta att jag plussat precis. :D Är bara på ruvardag 9, men kunde inte låta bli. Det är ju trots allt alla hjärtans dag och vem skulle inte vilja plussa då? Tänk att jag fick göra det! Var inget snack om saken heller. Använde två olika tester och båda visade rätt tydliga plu...
av Fialotta81
14 feb 2017, 11:02

Usch vad jobbigt med blödningar, Del-Carmen. :( Hoppas verkligen att allt går bra, trots allt. Det är verkligen en ständig kamp där du gång på gång ställs inför ovisshet, stress och oro. Kan inte ens föreställa mig hur jobbigt det måste vara med fyra missfall i bagaget. Skönt iaf att ultraljudet såg...
av Fialotta81
06 feb 2017, 17:09

Åh vilka härliga nyheter, Del-Carmen! Stor grattis igen! Önskar er all lycka med resten av graviditeten. Skönt att ni snart är på gång, Istres. Spännande tider. Vi är äntligen igång med nästa försök nu med. Fick mens igår så nu har jag börjat med Progynon igen. Blir ultraljud nästa måndag (den 30:e)...
av Fialotta81
20 jan 2017, 14:02

Åh, Del-Carmen. Jättegrattis! :D :D :D Är så glad för din/er skull. Det är ni verkligen värda efter allt slit. Håller verkligen tummarna för att graviditeten går bra. Återkom gärna och berätta hur det gått på VUL.
av Fialotta81
08 jan 2017, 20:48

Välkommen, Annzoooo! Håller självklart tummarna för dig. Kul med fler i tråden. Tråkigt att du svarar dåligt på medicineringen. Jag har hittills svarat bra och blir tydligen lätt gravid via IVF. Tyvärr verkar jag dock ha svårt att behålla fostren då jag har fått två tidiga missfall. Vi går också på ...
av Fialotta81
08 jan 2017, 16:00

Åh Del-Carmen! Vad roligt. :D Vilken fantastisk julklapp! Ovitrellesprutan borde absolut inte sitta i längre, så jag vågar mig på ett grattis. God jul också! För egen del blir det ytterligare väntan innan nästa försök. Fick mens spontant för en vecka sedan och för ovanlighetens skull så var den give...
av Fialotta81
25 dec 2016, 02:59

Nästa

Återgå till avancerad sökning