9 träffar

Återgå till avancerad sökning

Septemberbarn 2015

Hej alla!

Jag och sambon väntar en pojke i september och tänkte höra om fler ska ha bebis då? :)

Vore kul att följas åt. Skriv gärna vart ni kommer ifrån också :) Vi är ifrån Norrköping.

Hoppas vi hörs!
av kma
07 jun 2015, 23:29

Kategori: Föräldrar 2015
Tråd: Septemberbarn 2015
Svar: 0
Visningar: 690

Bf slutet av sommaren/hösten 2015 i Norrköping?

Hej!

Tänkte kolla om det finns fler blivande mammor i norrköpingstrakten som också ska ha barn i slutet av sommaren/hösten?

Jag och min sambo väntar en pojke i september. Skulle vara kul att lära känna andra i samma situation :)
av kma
07 jun 2015, 23:25

Kategori: Medlemsträffar
Tråd: Bf slutet av sommaren/hösten 2015 i Norrköping?
Svar: 0
Visningar: 3524

Re: Någon/några i Norrköpingsområdet som ska ha barn i höst?

Jag ska dit kl 10 tror jag det va. Ja det ska bli superhäftigt att se den lilla där inne just för att få bekräftat att det verkligen finns något där haha. Känns ju som sagt inte så :) gud vad segt det är dom här första veckorna det händer ingenting. Men jag kunde inte låta bli att köpa små sockor oc...
av kma
12 feb 2015, 12:33

Kategori: Septemberbarn 2015
Tråd: Någon/några i Norrköpingsområdet som ska ha barn i höst?
Svar: 8
Visningar: 1570

Ja precis vilken present det skulle bli! Haha ja kul om vi föder på samma dag :D Jag har också valt veinnevi och Jag ska också på ultraljud den 10/3 :D vilken tid ska du dit? Ska du också göra kubtest? Är inte säker på att det är ultraljud jag ska göra också utan hon sa kubtest men det kanske är båd...
av kma
10 feb 2015, 23:10

Vad skönt att du har mått bra :) det har jag också gjort och jag håller med det känns nästan inte som att man är gravid för att man mår så bra. Jag har dock mått illa både på mornarna och kvällarna men aldrig behövt spy tack och lov. Vad roligt att vi är i samma vecka :D enligt gravidkollen på inter...
av kma
10 feb 2015, 16:44

Hej! Vad kul, grattis!! :D Vilken vecka är du i? Har du mått bra hittills och så eller? Jag bor också i Norrköping men kommer från Gävle från början. Är i vecka 9 nu och är 28 år :)
av kma
09 feb 2015, 10:26

Re: Septembermammor 2015

Hej alla! Stort grattis till era kommande bebisar :D Jag heter Madde och plussade den 14:e januari. Jag har haft ett dilemma att jag ville göra abort pga rädsla och lite annat. Jag bokade till och med aborttid som jag har nu på torsdag men jag och sambon har diskuterat och kommit fram till att vi vi...
av kma
01 feb 2015, 22:27

Tråd: Septembermammor 2015
Svar: 320
Visningar: 18213

Någon/några i Norrköpingsområdet som ska ha barn i höst?

Hej!

Precis som rubriken lyder undrar jag om någon mer i Norrköpingsområdet ska ha sitt första (eller fler barn) nu i höst 2015? Jag gjorde en tråd om detta för ett tag sen men hittar inte tråden längre därför startar jag en ny :)
av kma
01 feb 2015, 14:31

Någon mer i Norrköpingstrakten som har bf runt september 201

Hej!

Som rubriken lyder undrar jag om det är någon mer i norrköpingstrakten som har bf runt augusti-oktober 2015?

Vore jättekul att följas åt! :)
av kma
21 jan 2015, 00:57

Kategori: Min bebis föräldragrupper
Tråd: Någon mer i Norrköpingstrakten som har bf runt september 201
Svar: 1
Visningar: 2403

Återgå till avancerad sökning
Annons: