1392 träffar

Återgå till avancerad sökning

Redigera profil

Hej
Va väldigt länge sen jag var aktiv här. Hur kommer jag åt att redigera min profil från iPhone? Har massa gamalt under min signatur som jag vill ta bort. Glad för svar.
av madizzo
30 jul 2017, 14:56

Kategori: Nykomling
Tråd: Redigera profil
Svar: 0
Visningar: 4450

Svagt positivt test

Hej I onsdags på morgonen kissade jag hemma på tester jag fått av en kompis, det var negativt. Samma dag är jag på sjukhuset av andra anledningar, de frågar om jag är gravid jag svarar ju då såklart nej. Då testerna var negativa. De tar tester på mig och konstaterar att jag visst är gravid. Sjukhuse...
av madizzo
30 jul 2017, 14:32

Kategori: Vill bli med barn
Tråd: Svagt positivt test
Svar: 1
Visningar: 2105

Re: Vi som precis fått missfall men vill göra nya försök!

Hej alla mina minbebis kompisar!! Jag ser att många av er har plussat, Tuss, Gotland, JessieH GRATTIS!!!! Gud vad roligt, nu håller jag tummarna för er... Själv har det blivit bättre här hemma, mycket bättre, hoppas det håller i sig,... Om det är bra ett tag till och vi får ordning på ekonomin så kö...
av madizzo
11 jan 2010, 12:17

Kategori: Gravid efter missfall
Tråd: Vi som precis fått missfall men vill göra nya försök!
Svar: 6015
Visningar: 379088

Saknar Madizzo, men hon sitter väl i thailand med en smaskig drink i handen nu. Hoppas hon har det bra... Hahaha om det vore så bra, resan blev inställd, allt gick åt helvete med allt.... Aborten gick bra fysiskt, men satt sina spår, jag försöker nu bara plocka upp spillrorna efter allt jäkla skit ...
av madizzo
09 dec 2009, 21:51

Jag gjorde aborten i morse, nu kommer jag nog inte vara här inne på ett tag. Lycka till alla. Kram o tack för allt stöd!!
av madizzo
18 nov 2009, 11:26

Hej tjejjer, orkar ni med en sväng till? Idag sitter jag och funderar på abort igen.... :shock: Känns som jag är egoistisk som tänker behålla barnet nu när allt är så här och min man inte ens orkar med sig själv. Tänker att om vi löser det här kan vi skaffa barn snart ialla fall, och om vi inte löse...
av madizzo
17 nov 2009, 17:38

Jo han har 2 jobb, men skitjobb, han har 4 år på universitet i england, men han pratar inte svenska och han är svart, tyvärr så är sanningen sån i sverige att det är väldigt rasisitiskt.... :( Jo vi kämpar på, eller jag kämpar på, han är helt deprimerad... Imorgon har vi familjeterapi, får se hur de...
av madizzo
16 nov 2009, 22:37

Succubusan, har du december barn? Du måste ju fått en dag efter mig då 12 dec?? :D jo jag blev ju gravid första försöket men fick MF sen blev jag gravid första försöket igen, men som du sett så har vi det lite jobbit hemma just nu... MalinM, jo fråga på :D Han är afrikan och har försörjningsplikt fö...
av madizzo
16 nov 2009, 22:24

MalinM - Jo vi älskar varandra jätte mycket, men det är så många motgångar just nu, ekonomiskt, känslomässigt. Vi har så svårt att förstå varandra. Han går igenom en kris just nu och jag med, och tillsammans är vi en katastrof. Men eftersom vi älskar varandra så mycket så kämpar vi in i det sista. H...
av madizzo
16 nov 2009, 22:06

Re: BIM November 2009

Hej Vill bara skriva lite till er som vet min historia. Jag är fortfarande gravid, och kommer nog inte göra någon abort. Vi har det långt ifrån bra hemma, men vi kämpar, han bor inte hemma för tillfället men planen är att han ska flytta hem efter Thailand som vi åker till om 2 veckor. Vi har ju vari...
av madizzo
16 nov 2009, 21:22

Kategori: Vill bli med barn
Tråd: BIM November 2009
Svar: 1398
Visningar: 88933
Nästa

Återgå till avancerad sökning