Annons:

506 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: billigt bröllop??

hejsan ni ska ha stort tack för råden och ideerna. det bara kliar i fingrarna på att börja. vi har inte kommit överrens om budgeten, helst vill sambon att vi bjuder på korv med bröd och gifter oss i de kläder vi har :wink: nä skämt åsido så vill vi inte överskrida 50000kr. gärna mindre... det som ja...
av mysan30
23 maj 2010, 15:30

Kategori: Bröllop
Tråd: billigt bröllop??
Svar: 10
Visningar: 9742

billigt bröllop??

hejsan. jag behöver råd,ideer och hjälp :wink: jag och min sambo vill gärna gifta oss inom 1-2år. det är vi säkra på, men problemet är ekonomin. jag har en stor släkt och han en liten. sammanlagt är det 97gäster... det är både vuxna och barn, tror barnen är ca 25st. vi måste verkligen bjuda alla och...
av mysan30
22 maj 2010, 22:22

Kategori: Bröllop
Tråd: billigt bröllop??
Svar: 10
Visningar: 9742

min systers förlossning (långt)

hejsan, tänkte skriva ner min systers förlossning som jag var med på. min syster hade gått 2 veckor över tiden och de hade beslutat om igångsättning. tyvärr hade det inte hänt så mycket fick vi veta när vi kom dit halv åtta på morgonen. läkaren beslutar då att en "ballong kateter" ska sätt...
av mysan30
16 maj 2010, 23:10

Kategori: Min förlossning
Tråd: min systers förlossning (långt)
Svar: 1
Visningar: 3301

Re: anhörig på förlossning

hejsan. imorgon är det dags :D syrran ska bli igångsatt och det känns väldigt kul. äntligen ska hon få sin bebis. var på undersökning idag, inte ett skvatt hade hänt, så de ska köra med ballongkateter, och sen ta hål på hinnorna. är det nån som har erfarenhet av en sån igångsättning? läkaren menade ...
av mysan30
12 maj 2010, 14:47

Kategori: Förlossningen
Tråd: anhörig på förlossning
Svar: 9
Visningar: 1860

Re: Lergigan?

hejsan. jag har ätit det vid 2 graviditeter. hade extremt illamående och fdick även vätske dropp. jag tyckte de hjälpte en del även om det inte försvann helt. illamåendet fanns kvar men jag kräktes inte så ofta. upplevde däremot att jag blev lite tröttare. det viktiga är att ta dom regelbundet och i...
av mysan30
12 maj 2010, 14:39

Kategori: Allmänna trådar om graviditet
Tråd: Lergigan?
Svar: 16
Visningar: 3242

hejsan. nä ingen bebis än... 9 dagar över tiden... hon var på bvc i tisdags, bm undersökte henne och tydligen var det inte ´"moget" alls :( men hon fick en läkartid till på onsdag, och en ev igångsättning på torsdag. men pga mina dåliga igångsättningar tror jag att hon helst vill att det s...
av mysan30
07 maj 2010, 20:11

Re: Gravid men ont i kejsarsnitt efter dottern!

hejsan jag hade liknande med mitt sjätte barn, nr fem var akutsnitt. klagade hos min bm men hon sa att det kan vara så att det stramar i ärret när det växer. i mitt fall hade jag värk hela graviditeten och även under värkarbetet. jag fick en uterus ruptur dvs ärret sprack. bebis och jag klarade oss ...
av mysan30
03 maj 2010, 21:05

Kategori: Kejsarsnitt
Tråd: Gravid men ont i kejsarsnitt efter dottern!
Svar: 4
Visningar: 6209

hejsan. syrran har nu gått 4dagar över tiden... jag går som på nålar här hemma. varje kväll tänker jag inatt så... men ingen bebis :( vill inte ringa och tjata på henne heller, ringer varannan dag nu, bara för att se att allt är bra. vi har allt klart för förlossningen ochså, skrivit brev och packat...
av mysan30
02 maj 2010, 15:44

hejsan, jag försöker föreställa mig hur det kommer att bli, men det är svårt. jag hoppas bara att jag ska klara det och inte svimma lr så :roll: jag ser verkligen fram emot det, vill verkligen vara med om det här. min syster har bf på onsdag 28/4 så det är inte lång tid kvar. lika spännande varje kv...
av mysan30
25 apr 2010, 20:35

Re: havandeskapsförgiftning?

hejsan vad tråkigt att du mår dåligt :( jag bara undrar lite , vad har du för symtom? vad jag hört så brukar man få det i slutet, men om du mår dåligt så borde din bm ta dig på allvar. det kan ju vara något annat fel..
av mysan30
25 apr 2010, 20:16

Kategori: Gravid forum
Tråd: havandeskapsförgiftning?
Svar: 6
Visningar: 4388
Nästa

Återgå till avancerad sökning
Annons: