9 träffar

Återgå till avancerad sökning

Bristning efter förlossning

Hej! Jag är just nu gravid med mitt andra barn, är i v 30. Efter min första förlossning fick jag enligt min journal en grad 2 bristning, fick inte reda på detta då utan har fått reda på de nu 1,5 år senare. Jag har iaf haft lite ont till och från sen dess men inget som jag inte kunnat leva med. Och ...
av Kiwibiwi
02 jun 2019, 19:58

Kategori: Allmänna trådar om graviditet
Tråd: Bristning efter förlossning
Svar: 0
Visningar: 25008

Undersökning av livmodertappen

Hjälp! Imorgon skall jag till barnmorskan för att förmodligen göra en undersökning av livmodertappen då jag känt av förvärkar och har ett tungt arbete (är i v 28) Men är totalt livrädd för gynundersökningar efter att jag gjorde ett cellprov av läkare på när jag var gravid i v 16, var seriöst bland d...
av Kiwibiwi
21 maj 2019, 09:57

Tråd: Undersökning av livmodertappen
Visningar: 20989

Mens eller nidblödning förra månaden?

Hej! Nu är det så att jag precis fått reda på att jag är gravid med andra barnet men jag är lite fundersam på om förra månadens mens kanske var en nidis, hur vet man det egentligen? (Hade ingen nidblödning med första) Den kom några dagar tidigare än va den brukar, sen var det ganska mycket första da...
av Kiwibiwi
13 dec 2018, 10:59

Tråd: Mens eller nidblödning förra månaden?
Visningar: 3335

Re: Konstig flytning innan mens?

Söndag kom det inget alls, måndag kom det liten brun flytning inget mer..

Ingen som haft liknande?
Kan de vara någon infektion i kroppen som stör mensen?
av Kiwibiwi
09 okt 2018, 10:10

Kategori: Bli gravid
Tråd: Konstig flytning innan mens?
Svar: 1
Visningar: 2818

Konstig flytning innan mens?

Hej, jag förstår att ingen kan svara på detta utan att tiden för utvisa men nyfiken på vad ni tror! Jag har bim imorgon, under en veckas tid har jag haft ont i brösten, molande mensvärk till å från varje dag.. Igår var jag ute i skogen när jag känner att det börjar rinna och får lite panik och tänke...
av Kiwibiwi
07 okt 2018, 18:54

Tråd: Konstig flytning innan mens?
Visningar: 2818

Bim +19...

Bim +19 Idag.. "Mensvärk" till o från i 3 veckor, ont i ljumskar å höfter till å från.. mer flytningar.. mm Gjorde negativt gravtest senast på bim +15, antar att det bara är mensen som kände att hoppa denna månaden, någon gång får väl vara första.. Det jobbiga är ju ovissheten om VARFÖR, t...
av Kiwibiwi
26 jun 2018, 20:47

Tråd: Bim +19...
Svar: 2
Visningar: 3619

Kan jag vara gravid?

Hej! I torsdags så fick jag min mens men har dock inte haft någon mensvärk som jag alltid annars har, brukar ha min mens i 5-6 dagar, nu till de konstiga i lördags alltså efter 3 dagar tog den slut, fick inget under natten till söndag å även inget under dagen, men nu under kvällen börja ja få lite m...
av Kiwibiwi
31 jan 2016, 18:36

Tråd: Kan jag vara gravid?
Visningar: 3049

Re: Hjälp, förvirrad tjej..

Jag får ökade flytningar under ägglosning och ibland lite som mensvärk dock nu sist hade jag väldigt ont i svanken också vilket jag inte brukar, har även nu extremt ömma bröst. Jag har väldigt oregelbunden mens så om den var punktlig kan jag inte svara på då den numera brukar komma runt dag 30-35 oc...
av Kiwibiwi
16 dec 2015, 13:55

Kategori: Nykomling
Tråd: Hjälp, förvirrad tjej..
Visningar: 2464

Hjälp, förvirrad tjej..

Hej! Jag är lite förvirrad så tänkte se om ni varit med om liknande. I tisdags (24/11) fick jag min mens sent på kvällen, jag hade den i 6 dagar , brukar annars ha 4-5 dagar men denhär gången var det mer sparsamt än vanligt , vilket som så va mensen slut nu i söndags, idag fick jag en blödning, ljus...
av Kiwibiwi
01 dec 2015, 14:24

Kategori: Nykomling
Tråd: Hjälp, förvirrad tjej..
Visningar: 2464

Återgå till avancerad sökning
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(): php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: System error
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(http://api.minbebis.com/articles.json?category=all&count=6&size=medium&sortorder=latest): failed to open stream: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: System error
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 12: Invalid argument supplied for foreach()