5 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Oskyddat samlag innan mens?

när man inte tar p-pillret vid rätt tid så reagerar kroppen och man kan få lite mens då........
av ocr0141
14 nov 2015, 15:18

Kategori: Sex & Sånt
Tråd: Oskyddat samlag innan mens?
Svar: 4
Visningar: 8114

Re: falska symtom?

jag lider med dig! genomgår ungefär samma sak men med lite annorlunda symtom. e väldigt trött hela tiden, lite buksmärtor, svullna bröst osv. gjort två gravtast men negativa... jag tror jag e ungefär en vecka sen nu.... jag vet inte vad du ska göra. drick mycket tranbärsjuice och ät färsk ananas... ...
av ocr0141
14 nov 2015, 15:03

Kategori: Svårt att bli med barn
Tråd: falska symtom?
Svar: 1
Visningar: 1867

nykomling och vill bli gravid/tror att jag e det

av ocr0141
14 nov 2015, 12:59

Kategori: Nykomling
Tråd: nykomling och vill bli gravid/tror att jag e det
Svar: 0
Visningar: 2782

Re: Gravid även med neg. grav test??

jag är 9 dagar sen idag.... ingen mens, lite illamående, ömma bröst, varit trött i två veckor, gjort två gravtest och båda är negativa :( jag har pratat med en vanlig läkare och hon sa att det kan vara för tidigt att plussa på grav. testet än :S kondom kan spricka lite grann. kondom är ju inte helle...
av ocr0141
14 nov 2015, 11:47

Kategori: Bli gravid
Tråd: Gravid även med neg. grav test??
Svar: 2
Visningar: 2737

Känns rätt men visar fel

Började med bidrottningsgele precis innan ägglossning! Har varit jätte trött i nästan två veckor nu, brösten är ömma, lite illamående, haft mensvärks liknande ondhet i magen! Skulle haft Mens för ca 8-9 dagar sen! Gjorde ett test i måndags och ett i dag, båda negativa :( vad tror ni? Både jag o min ...
av ocr0141
13 nov 2015, 15:14

Kategori: Vill bli med barn
Tråd: Känns rätt men visar fel
Svar: 1
Visningar: 919

Återgå till avancerad sökning
Annons: