205 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Snacktråd- Föräldrar till septemberbarn 2016

Hej! Så länge sen sist och det verkar inte vara så många inne här längre. Kände ändå att jag ville ge en liten uppdatering. Det ser ut som att vår Skrutt kommer bli storebror nu i december om allt går som det ska. Jag trodde aldrig att, om vi skulle bli gravida igen, det skulle ske redan 2019. Det h...
av Verde
02 sep 2019, 22:04

Kategori: Septemberbarn 2016
Tråd: Snacktråd- Föräldrar till septemberbarn 2016
Svar: 77
Visningar: 37325

Re: När glädjen går i kras

Hej Paronsplit, det är verkligen inte många här inne längre, vilket är synd för det var ett väldigt bra forum när det var mer levande. Då var det många som var i samma situation och som kunde dela den med varandra. Jag förstår att du har det tufft och jag har varit i en liknande situation som du, me...
av Verde
03 okt 2018, 00:11

Kategori: Missfall
Tråd: När glädjen går i kras
Svar: 2
Visningar: 2839

Hallå! Kul att höra hur ni har det! Vi kämpar oss på allihopa. Vi har precis börjat skola in vår skrutt på förskolan. Det går bra, han är ju såklart ledsen när vi lämnar men han verkar ha det bra sen. Sista månaderna har det hänt massor med hans utveckling, han kommunicerar så mycket mer och har bät...
av Verde
06 apr 2018, 23:02

Åh nej lillamee! Vad tråkigt att höra! Så oerhört jobbig sak att behöva ta ställning till! Men att föda ett barn som är sjuk och kanske inte överlever sen tänker jag också är värre. Ni har verkligen haft det tufft med era graviditeter, jag hoppas att nästa både tar sig snabb och blir frisk. <3 Många...
av Verde
23 feb 2018, 23:20

Hallå och gott nytt år på er! Roligt att se att vissa av er är kvar, även om det här forumet verkar ha tappat aktivitet (synd!). Vi mår bra för det mesta. Vår skutt blev en livlig en, han låter mycket och med en väldigt klar hög röst. Han verkar verkligen gilla att höra den själv också, han gör ljud...
av Verde
06 jan 2018, 23:58

Re: Försökt i ungefär 2 år

Hej The Author95! Kul att du vill ha en liten, men tråkigt att det dröjer. Hoppas att du snart får en tid för utredning och då får hjälp. Din fråga om din killes medicin har jag ingen aning om, men ett tips till dig är att påbörja en "skuggutredning" vid sidan av att du väntar på en utredn...
av Verde
08 okt 2017, 22:17

Kategori: Svårt att bli med barn
Tråd: Försökt i ungefär 2 år
Svar: 3
Visningar: 2437

Haha, shit lillamee, är ni på gång igen?? Galet! Hoppas att ni lyckas snart såklart, men oj vad jag själv inte är redo än! :) Vår lille skrutt är ett yrväder, han står och reser sig mot allt, faller ner, krumbuktar, hasar sig fram, vill gå med vår hjälp, klättrar som en apa på oss och alla handtag o...
av Verde
17 jul 2017, 00:21

Hejhej, kul att höra att ni överlag verkar må bra! Skrutten växer och kan nästan sitta själv nu, vänder sig och har blivit en fena på att greppa efter saker han vill ha... :) Det händer saker varje dag nu, så oerhört roligt att följa honom. Modershjärtat blir så ömt när jag ser honom! <3 Han äter gr...
av Verde
21 mar 2017, 19:17

Vi har det bra här! :) Skrutten växer så att det knakar, efter en liten period av amningsvägran gav mamman upp och gick över till ersättning och gröt, och nu är han fint på kurvorna igen. Trodde inte att det kunde bli så, att de vid två månaders ålder tackar nej till brösten, men efter att ha lagt a...
av Verde
02 mar 2017, 00:28

Gott nytt år! Spännande med 2017, så mycket som kommer att hända med våra små under det året! :) Vi har det bra, han växer fint och verkar trivas hos oss. För tillfället är han krasslig, vi har haft förkylning i familjen och jag är rätt hostig nu. Tillbringar tiden mellan att våndas över RS och att ...
av Verde
06 jan 2017, 20:00

Nästa

Återgå till avancerad sökning