31 träffar

Återgå till avancerad sökning

Tidigt missfall?

Är lite osäker på vad som händer i kroppen just nu.. Jag hade mens 28/2 som va helt som vanligt. Ett par dagar innan nästkommande beräknade mens tog jag ett gravtest, tyckte mig själv ana ett svaaaaaaagt streck men ingen höll med mig så trodde jag inbillade mig eftersom jag hoppats så.. Tagit flera ...
av bebisivrig
03 apr 2016, 12:40

Kategori: Missfall
Tråd: Tidigt missfall?
Svar: 0
Visningar: 5136

Re: BIM februari

Jag förstår inte vad som händer med min kropp.. Ett par dagar efter äl började jag känna av symptom som "mensvärk", denna tilltog sen till rejäla kramper så åkte in akut veckan därpå, de hittade ingenting. Några dagar senare fick jag mens och ännu värre smärtor. Så får satsa på nästa månad...
av bebisivrig
03 feb 2016, 13:15

Kategori: Vill bli med barn
Tråd: BIM februari
Svar: 230
Visningar: 28395

Grattis princesinha! :)
av bebisivrig
31 jan 2016, 11:36

Kom precis hem efter att ha spenderat 7 timmar på akuten då "symptomen" blev rejäla krampsmärtor. Fortfarande lika ont och fortfarande utan orsak.. MEN, gynekologen jag träffade var bland de bästa någonsin, och likaså va min livmoder - inte en cysta inom synhåll, woho! MEN, när jag skulle ...
av bebisivrig
31 jan 2016, 00:12

Drömde om ett positivt gravtest inatt så va ju självklart tvungen att testa så fort jag vaknade, på äl+6, haha. Negativt såklart! Men än lever hoppet! Hur går det för alla? Några symptom eller magkänslor?
av bebisivrig
28 jan 2016, 21:41

Princesinha skrev:Ja det har vi hoppas det plussar ! :D håller tummarna för dig

Hat du känt något annorlunda bebisivrig?

Detsamma! Ja jag har mer eller mindre varenda symptom som ökar dag för dag, men kanske är det inbillningen som ökar dag för dag för att man så gärna vill, svårt att veta..
av bebisivrig
28 jan 2016, 10:28

Princesinha skrev:Längtar så till att testa om sex dagar men kan knappt vänta nu känns det som man letar efter tecken bara så att man vet om det är positivt eller negativt :D

V har samma bim! :)
av bebisivrig
27 jan 2016, 23:57

Jag får allt fler symptom men samtidigt känns det så himla tidigt så jag är rädd att det ska vara ytterligare en skengraviditet.. Men 6 dagar kvar till bim så än är det inte omöjligt! Håller tummarna för oss alla!
av bebisivrig
27 jan 2016, 21:34

Jag tycker förresten att det även börjar kännas skumt i brösten på något vis.. Alldeles för tidigt..
av bebisivrig
26 jan 2016, 23:21

Princesinha, oj svårt att beskriva. Nedre delen av magen, på sidorna. Det pirrar och molar liksom och känns ömt. Bebisivrig, jaaa det känns som en evighet till bim just nu! Och inte mycket att göra tills dess. När tror du att du tar ett test? Jag har bunkrat upp med billiga gravtest den här omgånge...
av bebisivrig
26 jan 2016, 23:17

Nästa

Återgå till avancerad sökning
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(): php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: System error
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(http://api.minbebis.com/articles.json?category=all&count=6&size=medium&sortorder=latest): failed to open stream: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: System error
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 12: Invalid argument supplied for foreach()