306 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Snacktråd- Föräldrar till septemberbarn 2016

Nu är lilla Sara ett år och nio månader. Hon pratar och gör sig förstådd. En liten egen personlighet. Hon är envis och bestämd och pratglad och mammig. Hon är så kär i sin pappa. Han får så många kramar. I veckan bestämde vi oss för att sluta att ge henne ersättning, vid nattning och på natten, då h...
av Missyris
08 jul 2018, 22:02

Kategori: Septemberbarn 2016
Tråd: Snacktråd- Föräldrar till septemberbarn 2016
Svar: 77
Visningar: 14034

Vi använder resesängen. Sara härjade på så mycket så hon hade händer och ben utanför spjälorna på spjälsängen. Så vi bytte och nu är vi så nöjda. Förut, i spjälsängen, fick vi vakta henne hela tiden då hon skulle somna. Nu kan jag lungt lägga henne och gå ifrån rummet, utan att riskera att hon skada...
av Missyris
21 apr 2018, 20:45

Hej på er! Härligt att höra ifrån dig oxå Linea. Tänk att de är ett och ett halvt nu! Ja vi har ju några veckor kvar, eftersom vi var sist ut så att säga. Dagarna bara flyger fram. Sara har precis lärt sig komma upp i soffan själv. Idag ramlade hon från vår säng och slog pannan ordentligt, samt snub...
av Missyris
12 mar 2018, 19:05

Hej på er! Och åhnej Lillamee, jag beklagar verkligen. Vilken pärs det måste vara för er. Stora varma kramar till er båda. Hoppas verkligen att det kommer en bebis till snart. Ingen mer otur! Jag är ju lika inne som dig Verde, på att det skulle vara för jobbigt med en till just nu. Sara är oxå full ...
av Missyris
25 feb 2018, 17:56

Re: Mamma vid 35+

Grattis Fiction! Vad roligt att höra att du är gravid igen. Är det på naturlig väg eller de nedfrysta som du talade om förut? Jag tror Anydano är gravid nu. Hur tror du det blir med två små sen. Jag har undrat hur man hanterar det. En liten som ska bäras på hela tiden och en mindre som inte riktigt ...
av Missyris
14 jan 2018, 21:19

Kategori: 35+ mammorna
Tråd: Mamma vid 35+
Svar: 282
Visningar: 36083

Grattis Lillamee till bebisen i magen. Oj vad spännande att gå igenom allt en gång tilk. Blir ju lite sugen.. hihi Här har Sara börjat gå mer ochmer. Mycket babbel och bra på att göra sig förstådd. Även om hon inte kan prata. Tycker att det blir roligare och roligare hela tiden. Jag hade verkligt sv...
av Missyris
02 jan 2018, 21:37

Hej, här har ettårskalaset avverkats. Nu är hon tretton månader, står upp, men går inte, kan några ord, och kommer nog att börja prata tidigt i denna takten. Älskar babblarna, hoppar gärna hoppgunga och har precis börjat gilla sin gåstol. Musik är riktigt kul, då rockar hon, sötnos. Storasyster är b...
av Missyris
08 nov 2017, 10:39

Haha, jo det är fullt pådrag här. Allt rivs ned och undersöks och smakas på. Vi har sanerat hyllplan nummer två nu, men det börjar bli dags för det tredje. Hon verkligen drar sig upp. Jag tycker att det går så fort med allt nuförtiden. Precis när man tycker man har koll på något så är de Redan i näs...
av Missyris
08 sep 2017, 09:57

Hej alla! Har visst missat att det är liv i tråden. Härligt att höra ifrån er. Nu börjar våra små bli ett år. Håller timmarna för dig Lillamee att det snart blir en ny liten bebis. Sara är elva månader nu och kryper. Hon ammade till hon var 9 och en halv månad, då slutade hon. Skönt att amningen är ...
av Missyris
06 sep 2017, 09:22

Re: Mamma vid 35+

Hej!!! Har helt missat att kolla vad som hänt här. Och hurra för dig Bronwen!!! Åh vad glad jag är. Hoppas nu att allt gått bra!! Lilla Sara är elva månader nu! Fattar inte hur tiden gått. Hon är en lång tjej, glad och busig. Hon kryper och drar sig upp på allt med armarna. Så snart står hon nog. Vi...
av Missyris
06 sep 2017, 09:01

Kategori: 35+ mammorna
Tråd: Mamma vid 35+
Svar: 282
Visningar: 36083
Nästa

Återgå till avancerad sökning