7 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: 23 år. Precis börjat försöka, 1 barnet. Någon och prata

Ok la till dig där nu å skrev hej =) ja du, köra på å köra på han lär övertalas ibland å =)
av Murmeldjuret
04 feb 2016, 19:30

Kategori: Nykomling
Tråd: 23 år. Precis börjat försöka, 1 barnet. Någon och prata med?
Svar: 47
Visningar: 16388

Haha nä men precis... Jag å karln planerar väl att försöka lite mer intensivt nu då jag enligt den där appen har ägglossning på fredag dvs i morgon.......om vi pallar =), Jag har, nu ska vi se, kik, whatsapp, telegram..... Det bra med telegram är att man kan lägga till varandra utan mobil nr =)
av Murmeldjuret
04 feb 2016, 19:22

Ja nä bara tänkte att det kanske är bättre att sikta på innan 30 men försöka så blir man överraskad när det väl sker... Karln skulle nog inte överleva försök varannan dag som ni =)..... Han vill ju skaffa barn men jag kan inte påstå att han har samma vilja till att ligga som andra killar.... Ja hopp...
av Murmeldjuret
04 feb 2016, 17:41

Ok, jag har väl liknande historia som dig har gått på p piller sen jag var 17 och ingen mens under tiden, dock lyckades jag att gå från 80kg till 130kg under de första året jag åt p piller, så där nånstans är jag fast nu, slutade äta dem i februari 2015, och nu har väl mensen återgått till det norma...
av Murmeldjuret
04 feb 2016, 14:27

Hej =) Jag är 25 år och bor i gävle och har sedan jag var 11 år sagt att jag vill ha barn innan jag fyller 25, men ja man har väl inte så stor framtids syn när man är 11år och det är bara ett halvår drygt till jag blir 25 så den planen spricker ju =) vilka e dina största funderingar kring detta med ...
av Murmeldjuret
04 feb 2016, 13:48

Hej jag är också ny här, och har precis också börjat försöka med ett första barn, pratar gärna men kan fruktansvärt lite om detta =)

Mvh Murmeldjuret
av Murmeldjuret
03 feb 2016, 22:47

Skaffa barn, ingen att diskutera med....

Hej alla där ute =) Jag är en tjej på snart 25 år, jag har jobb, förvisso inte en fast tjänst, men, sedan har jag en karl, eller vad man nu ska kalla han =) som är snart 27år, och har pluggat färdigt till sommaren. Vi har varit tsm i 4år och har nu tagit beslutet att försöka skaffa barn ihop. Men me...
av Murmeldjuret
03 feb 2016, 22:23

Tråd: Skaffa barn, ingen att diskutera med....
Svar: 1
Visningar: 3216

Återgå till avancerad sökning