9 träffar

Återgå till avancerad sökning

ett eller två barn

Hej! Jag och min pojkvän vill nu skaffa gemensamt barn han har två en tidigare på 2 och 5 år. Jag har varit ensam barn och alltid saknat syskon och jag har alltid velat ha två barn. Men nu när vi har hans två (Bara varannan helg) så funderat jag starkt över att man kanske bara ska ha ett?? Hur tänke...
av sofiefrimanrehn
29 sep 2016, 09:09

Kategori: Bli gravid
Tråd: ett eller två barn
Svar: 0
Visningar: 4235

Re: Gissa flick eller pojknamn?Obs inget för inskränkta!

Håller med Lycka, mycket fint! :D
av sofiefrimanrehn
20 jul 2016, 11:16

Kategori: Barnets namn
Tråd: Gissa flick eller pojknamn?Obs inget för inskränkta!
Svar: 5
Visningar: 3630

Re: annorlunda men fina namn!?

Hej!
Vet inte vad jag egentligen tycker om dessa namn men jag har en bekant vars döttrar heter Mio och Mini.
av sofiefrimanrehn
20 jul 2016, 11:13

Tråd: annorlunda men fina namn!?
Svar: 4
Visningar: 4640

Re: Ge mig era finaste pojknamn!

Hej!
Jag gillar Charlie....
av sofiefrimanrehn
20 jul 2016, 11:10

Tråd: Ge mig era finaste pojknamn!
Svar: 19
Visningar: 21143

Re: Vad är erat favorit namn till barnet/barnen?

Hej!
Det är svårt det är med namn och så ska man ju gärna vara eniga också. Jag och min kille har efter mycket diskuteraden kommit fram till ett pojk- och ett flicknamn som vi båda gillar. Ellie och Gabriel. Han har två sen tidigare som heter Vincent och Freya.

Hoppas det gav lite insperation.
av sofiefrimanrehn
20 jul 2016, 11:07

Tråd: Vad är erat favorit namn till barnet/barnen?
Svar: 1
Visningar: 30845

Re: Vi som försöker med barn nr 1 och är runt +-30

Hej! Jag är 32 och min killa 36 och vi vill skaffa gemensamt barn. Han har två sen tidigare på 2 och 5 år. Dom har vi varannan helg. Någon som har skaffat halvsyskon? Hur har det fungerat? Någon man bör tänka på? Jag är ju inte gravid än. Det går bra men dom andra två vi har och jag tycker såå mycke...
av sofiefrimanrehn
20 jul 2016, 10:33

Kategori: Vill bli med barn
Tråd: Vi som försöker med barn nr 1 och är runt +-30
Svar: 307
Visningar: 60252

Re: Bakteriell vaginos

Hej! Jag hade inga som helst symtom och fick veta när jag var på cellprov att jag hade det. Jag fick receptbelagd medicin och det blev bra men som sviter av det fick jag svamp vilket tydligen är ganska vanligt. Den där emot är inte lika lätt att få bukt med. Det jag har läst så påverkar en onormala ...
av sofiefrimanrehn
20 jul 2016, 10:18

Kategori: Bli gravid
Tråd: Bakteriell vaginos
Svar: 7
Visningar: 12548

Re: Gravid men ledsen

Hej! Har inte varit i samma sitts men med tanke på vad du skriver så kanske det inte är rätt tillfälle. Få ordning på eran relation först och se till så att ni mår bra så kanske han kan tänka sig en till. Gå ni dessutom inte runt ekonomist som det är nu så är det kanske inte lättare med en till. Jag...
av sofiefrimanrehn
20 jul 2016, 08:55

Kategori: Allmänna trådar om graviditet
Tråd: Gravid men ledsen
Svar: 1
Visningar: 1883

Bli gravid

Hej! Jag och min pojkvän (vi är även förlovade) försöker skaffa barn. Han är 36 och jag 32 snart. Han har två barn sen tidigare och nu vill vi skaffa gemensamt barn. Vi har försökt sen i november 2015 men sen var jag på cellprov och fick veta att jag hade slidkatarr :( men jag hade inga symtom. Har ...
av sofiefrimanrehn
20 jul 2016, 08:44

Kategori: Nykomling
Tråd: Bli gravid
Svar: 0
Visningar: 2074

Återgå till avancerad sökning