6 träffar

Återgå till avancerad sökning

Studie om babykultur - en fråga!

Hej! För några veckor sedan postade jag en annons för min studie om babykultur här i forumet och jag ser att många har varit inne och tittat på annonsen men ingen har hört av sig med frågor eller visat intresse för att delta. Så jag tänkte jag skulle se om det var någon som har några tankar kring va...
av AlexElinOrrmalmAuran
05 okt 2016, 09:48

Kategori: Föräldrar 2016
Tråd: Studie om babykultur - en fråga!
Svar: 0
Visningar: 3083

Hej! För några veckor sedan postade jag en annons för min studie om babykultur här i forumet och jag ser att många har varit inne och tittat på annonsen men ingen har hört av sig med frågor eller visat intresse för att delta. Så jag tänkte jag skulle se om det var någon som har några tankar kring va...
av AlexElinOrrmalmAuran
05 okt 2016, 09:47

Kategori: Gravid forum
Svar: 5
Visningar: 4288

av AlexElinOrrmalmAuran
05 okt 2016, 09:46

Kategori: Barn 0-2 år
Visningar: 3297

Vill du medverka i en studie om babykultur?

Hej! Jag heter Alex Elin Orrmalm Auran och arbetar som doktorand vid Tema barn vid Linköpings universitet. Jag arbetar för tillfället med mitt avhandlingsprojekt som handlar om vilken betydelse kultur och kulturella föremål har för barn i åldern 0-1 år. Det saknas forskning om vilken roll som kultur...
av AlexElinOrrmalmAuran
12 sep 2016, 21:44

Kategori: Gravid forum
Tråd: Vill du medverka i en studie om babykultur?
Svar: 3
Visningar: 4050

Hej! Jag heter Alex Elin Orrmalm Auran och arbetar som doktorand vid Tema barn vid Linköpings universitet. Jag arbetar för tillfället med mitt avhandlingsprojekt som handlar om vilken betydelse kultur och kulturella föremål har för barn i åldern 0-1 år. Det saknas forskning om vilken roll som kultur...
av AlexElinOrrmalmAuran
12 sep 2016, 21:40

Kategori: Föräldrar 2016
Visningar: 2544

av AlexElinOrrmalmAuran
12 sep 2016, 21:36

Kategori: Barn 0-2 år
Visningar: 2016

Återgå till avancerad sökning