4 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: För alla som kämpar på antar jag

Ser att jag och min sambo inte är ensamma om att kämpa....:/ Hatar verkligen att bli besviken varje månad. Har en liten fråga om det är någon som vet. Jag skulle ha fått min mens igår och den har fortfarande inte kommit. Har ont i höger del av magen och en liten dragande känsla. Kroppstemperaturen ä...
av Bettan87
16 okt 2016, 17:28

Kategori: Svårt att bli med barn
Tråd: För alla som kämpar på antar jag
Svar: 2768
Visningar: 239755

Re: Orolig efter skarpning

Jepp, bebisverkstaden är i fullgång. Vi var så inställda på att det var klart när man passerat v12, men så gick det som det gick. Så jag antar att jag är superstressad över att det inte ska gå nu. Tänker verkligen på det heeela tiden!
av Bettan87
19 sep 2016, 14:50

Kategori: Missfall
Tråd: Orolig efter skarpning
Svar: 5
Visningar: 2992

Re: Orolig efter skarpning

Oh tack för det lugnande svaret! :) Nu känns det lite bättre, kanske får man sig en hel natts sömn ikväll!! Jag tänker också på det här med ärrbildningar i livmodern, vad jag har förstått ska kan man få det om man går länge med en infektion? I och med att jag hade ont i två dagar men att det sedan f...
av Bettan87
18 sep 2016, 23:48

Orolig efter skarpning

Hej! Jag är så orolig att jag håller på att gå sönder. Har varit till två gynekologer men det känns som om ingen lyssnar. För en tid sedan fick jag missfall sent och (v.14) . Skrapning blev det och efter den så blödde jag några få droppar per dag i cirka tre veckor. Sedan fick jag ont i tjejmagen un...
av Bettan87
18 sep 2016, 20:20

Återgå till avancerad sökning
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(): php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Name or service not known
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 9: file_get_contents(http://api.minbebis.com/articles.json?category=all&count=6&size=medium&sortorder=latest): failed to open stream: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Name or service not known
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/relatedContent.php on line 12: Invalid argument supplied for foreach()