3717 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Tjena! Vars är gamlingarna? :)

Men åå vad roligt att det finns så många ändå! :) Imorgon är det 5 år sedan jag kissade på stickan och jag fick veta att min fantastiska Oliver låg där inne, det var tider det. Det var längesedan jag snokade runt här men det är kul att se att fler bebisar har kommit/är på väg och planeras, så spänna...
av Danem
07 aug 2013, 21:55

Kategori: Familj & livet som förälder
Tråd: Tjena! Vars är gamlingarna? :)
Svar: 11
Visningar: 5475

Tjena! Vars är gamlingarna? :)

Jag loggade in för att läsa gamla härliga inlägg, vandra lite i nostalgins land och bara minnas hur spännande allt var. Såatte.. Vad finns det för människor här nu? Någon gamling kvar? :) Gotland kan jag slänga en tanke till lite då och då, många andra också. Bästa tiden, typ :) (Jag var mest aktiv ...
av Danem
04 aug 2013, 20:08

Kategori: Familj & livet som förälder
Tråd: Tjena! Vars är gamlingarna? :)
Svar: 11
Visningar: 5475

Re: Vi som är gravida/har fått barn efter MA/MF!

Men stort grattis stajners ! Det där var verkligen en helsnabb förlossning, vad skönt att allt klaffade så bra som det gjorde och att ni hann in till förlossningen. Verkligen i sista minuten :) Väldigt bra dag som han valde att komma, våra söner delar födelsedag! Jag ar tänkt på dig jättemycket och ...
av Danem
28 apr 2012, 10:28

Kategori: Missfall
Tråd: Vi som är gravida/har fått barn efter MA/MF!
Svar: 1035
Visningar: 56416

Re: Sluta amma HJÄLP

Ja min dotter hade en period runt 7-8 månader då hon bet mig men hon slutade med det sen tack och lov, hon har börjat bitas igen lite men då tar jag ut bröstet för att avbryta och sen får hon fortsätta. Det är fullt normalt att en så liten fortfarande vill amma/snutta på nätterna. Har ni testat napp...
av Danem
28 apr 2012, 10:21

Kategori: Nyfödd, amning & flaskmatning
Tråd: Sluta amma HJÄLP
Svar: 7
Visningar: 5953

Långtidsammare?

Jag ser mig egentligen inte som en långtidsammare än då min dotter bara är 16 månader men i andras ögon är jag kanske det, än är det inte dags att sluta amma för oss.
Finns det några fler här som inte känner någon stress med att avsluta amningen så fort som möjligt?
av Danem
27 apr 2012, 13:36

Tråd: Långtidsammare?
Svar: 4
Visningar: 3559

Re: Sluta amma HJÄLP

Men, inte måste du sluta amma bara för att ditt barn börjat få tänder!
Det verkar som att han vill amma så varför inte fortsätta om du känner dig nöjd med det?

Min dotter är 16 månader och vi har inga som helst planer på att sluta amma.
av Danem
27 apr 2012, 13:31

Tråd: Sluta amma HJÄLP
Svar: 7
Visningar: 5953

Re: Finns det någon mer med ett litet barn?

Lova är fortfarande liten, inte ens 9 kg och hon är 16 månader nu. Längden däremot börjar bli bättre. Jag gissar att hon är runt 74 cm nu för det börjar bli dags att gå över till storlek 80 :)
av Danem
23 apr 2012, 12:52

Kategori: Allmänna trådar barn 0-2 år
Tråd: Finns det någon mer med ett litet barn?
Svar: 8
Visningar: 2718

Re: Galen?!

Jag har en hormonspiral och det är väldigt ovanligt att bli gravid med en sån men ändå får jag för mig att jag är gravid, även fast jag VET att det praktiskt taget är omöjligt att jag är det. Jag känner mig inte alls gravid men jag känner fosterrörelser, ibland känns det som en kullerbytta också. Ja...
av Danem
23 apr 2012, 12:49

Kategori: Bli gravid
Tråd: Galen?!
Svar: 9
Visningar: 1459

Re: Ursäkta detaljerna ^^

Hur har det gått för dig?
av Danem
18 feb 2012, 11:36

Kategori: Gravid forum
Tråd: Ursäkta detaljerna ^^
Svar: 15
Visningar: 2243

Re: Gravid och inte glad

Synd att jag inte såg den här tråden när du startade den.. Nu känns det bättre men ändå, det måste ha varit jobbigt innan de vände. När jag blev gravid med andra barnet fick jag sån total ångest för det, det var planerat men fy satan vad dåligt jag mådde. Jag var glad men samtidigt inte. Livrädd för...
av Danem
18 feb 2012, 11:32

Kategori: Första trimestern
Tråd: Gravid och inte glad
Svar: 8
Visningar: 2712
Nästa

Återgå till avancerad sökning