37 träffar

Återgå till avancerad sökning

Mamma-magar sökes till reportage i Mama

Till ett reportage i Mama söker jag mammor som kan visa sin mage på bild. Du får gärna ha hängig, pösig, degig mage, eller en mage med bristningar. Kort sagt: en mänsklig mammamage! :) Ditt barn ska vara minst 9 månader gammalt. Du får gärna ha fler barn tidigare. Förutom en bild på din mage kommer ...
av hellamorner
23 jan 2014, 13:32

Kategori: Februaribarn 2013
Tråd: Mamma-magar sökes till reportage i Mama
Svar: 0
Visningar: 8598

Mamma-magar (ej gravida) sökes till Mamareportage

Till ett reportage i Mama söker jag mammor som kan visa sin mage på bild. Du får gärna ha hängig, pösig, degig mage, eller en mage med bristningar. Kort sagt: en mänsklig mammamage! :) Ditt barn ska vara minst 9 månader gammalt. Du får gärna ha fler barn tidigare. Förutom en bild på din mage kommer ...
av hellamorner
23 jan 2014, 13:30

Kategori: Aprilbarn 2013
Tråd: Mamma-magar (ej gravida) sökes till Mamareportage
Visningar: 6430

Mamma-magar (inte gravida) sökes till Mama

av hellamorner
22 jan 2014, 20:58

Kategori: Bebisens utveckling 0-12 mån
Tråd: Mamma-magar (inte gravida) sökes till Mama
Visningar: 2380

Till Mamareportage sökes ensam mamma med ettåring

Till ett reportage i tidningen Mama söker jag en förstagångsmamma med ett barn som är 10-14 månader gammalt. Du ska vara ensamstående med ditt barn, kanske redan från graviditeten. I reportaget deltar även en tvillingmamma och en trillingmamma med sina barn. Intervjun handlar om hur det första året ...
av hellamorner
30 nov 2012, 12:00

Kategori: Ensamstående föräldrar
Tråd: Till Mamareportage sökes ensam mamma med ettåring
Visningar: 2652

Gravidmagar sökes till Mama

Till ett reportage i Mama söker jag annorlunda gravidmagar. Du kanske blev jättestor snabbt för att du väntar tvillingar eller har flera barn tidigare. Eller så syns det knappt att du är gravid fast du är i sjätte månaden. Eller du har en tatuering på magen som ser rolig ut när magen är uttänjd, ell...
av hellamorner
29 aug 2012, 20:37

Kategori: Allmänna trådar om graviditet
Tråd: Gravidmagar sökes till Mama
Visningar: 769

Journalist söker 20åring som nyss fått sitt första barn

Till ett reportage i Mama söker jag tjejer som är 20 år och som fått sitt första barn för 5 - 8 månader sedan. Reportaget handlar om hur det är att få sitt första barn i olika åldrar. Foton på er båda tas av jätteduktig fotograf i studio i Stockholm. En makeiuopartist fixar hår och smink, jag hjälpe...
av hellamorner
12 apr 2012, 22:38

Kategori: Oktoberföräldrar 2011
Tråd: Journalist söker 20åring som nyss fått sitt första barn
Visningar: 580

Till Mama söks berättelser om underlivet efter förlossningen

Hej, jag är journalist och håller på med ett reportage till Mama där jag ska intervjua fyra tjejer om hur deras underliv förändrades under / efter förlossningen. Du kanske sprack en massa, var rädd att du aldrig skulle kunna njuta av sex igen, kände dig främmande för ditt underliv, eller är stoltare...
av hellamorner
03 dec 2010, 00:28

Kategori: Barns sömn & matvanor 0-2 år
Tråd: Till Mama söks berättelser om underlivet efter förlossningen
Visningar: 549

Bonuspappor sökes till Ameliareportage

Till ett reportage i Amelia om att bli bonuspappa, söker jag dig som är bonuspappa och har varit det ett tag. Du har kanske haft det jobbigt med bonusbarnet /barnen (för att du hade svårt att vänja dig, eller för att barnen satte sig på tvären), men har nu kommit tillrätta med din roll i familjen. E...
av hellamorner
05 sep 2010, 21:55

Kategori: Pappa forum
Tråd: Bonuspappor sökes till Ameliareportage
Visningar: 4996

Bonuspappor sökes till Ameliareportage

Till ett reportage i Amelia om att bli bonuspappa, söker jag dig som är bonuspappa och har varit det ett tag. Du har kanske haft det jobbigt med bonusbarnet /barnen (för att du hade svårt att vänja dig, eller för att barnen satte sig på tvären), men har nu kommit tillrätta med din roll i familjen. E...
av hellamorner
05 sep 2010, 21:52

Kategori: Familj & livet som förälder
Tråd: Bonuspappor sökes till Ameliareportage
Visningar: 4367

Du som konverterat till islam sökes till ny TV-serie

Till en ny seriös TV-serie söker vi en kvinna som konverterat till islam. Du ska vara uppväxt i en "vanlig" svensk ickereligiös familj, och sedan hittat den islamska tron. I varje avsnitt av programmet kommer vi möta en person som varit med om stora förändringar i sitt liv. Vi vill att en ...
av hellamorner
30 aug 2010, 11:14

Kategori: Allmänna trådar föräldrasnack
Tråd: Du som konverterat till islam sökes till ny TV-serie
Visningar: 910
Nästa

Återgå till avancerad sökning