232 träffar

Återgå till avancerad sökning

Fråga om lutealfasen??

Är det någon som vet ifall lutealfasen (dagarna från ÄL till BIM) kan variera? Vi har försökt få barn länge, och gjorde tre misslyckade inseminationer. Då fick jag hormonstimulering och det kollades med VUL varje månad så jag vet exakt när jag hade ÄL, och mensen kom alltid 14 dagar senare. Nu ska j...
av Kira_85
12 dec 2010, 19:25

Kategori: Ägglossning
Tråd: Fråga om lutealfasen??
Svar: 2
Visningar: 1680

Re: Andra med oförklarad barnlöshet?Nån som prövat insemination?

Åh, nu märker jag att ni svarat på min tråd. Beklagar att det blev så sent svar! Tack babyatlast för att du delar med dig av dina erfarenheter. Vi har nu gjort 2 försök som misslyckats så det är sista chansen. Jag tror det är som du säger, det handlar om mer än bara timing. Otur kanske? :( Men jätte...
av Kira_85
26 okt 2010, 20:45

Kategori: Svårt att bli med barn
Tråd: Andra med oförklarad barnlöshet?Nån som prövat insemination?
Svar: 8
Visningar: 1653

Re: går inte att ändra texten i mitt krypin?

Jag har också Firefox. Och idag funkade det som normalt att ändra texten... Mystiskt.
av Kira_85
26 okt 2010, 20:37

Kategori: Krypin
Tråd: går inte att ändra texten i mitt krypin?
Svar: 6
Visningar: 1631

Re: går inte att ändra texten i mitt krypin?

Ja, jag kommer till den sidan och allt annat går att ändra men vid texten står det bara "Min sida - text:" men det finns ingen text eller ruta att ändra i. Skumt...
av Kira_85
25 okt 2010, 16:11

går inte att ändra texten i mitt krypin?

Hej,
trots att jag väljer "ändra krypin" i kontrollpanelen går det inte att ändra min text, var är felet? det finns liksom ingen ruta med texten, den syns inte alls.
av Kira_85
25 okt 2010, 13:52

Re: BIM September för oss som försökt 1år eller mer

Pooh: Chansen för insemination är ganska liten, ca 15%, så IVF har säkert bättre odds att lyckas (någon som vet??). Vi står i kö till IVF men medan vi väntar kan vi lika gärna pröva på insemination, 15% är ändå mer än 0%. Där vi går får man tre försök, så vi har ännu två chanser att lyckas. Hoppas d...
av Kira_85
18 sep 2010, 13:25

Tråd: BIM September för oss som försökt 1år eller mer
Svar: 145
Visningar: 8403

Här blev det minus tyvärr. Jag testade dagen innan mensen skulle komma, eftersom jag skulle åka bort, och det var negativt. Jag låg bara på sängen och grät och kände mig så misslyckad och värdelös. Får så dåligt samvete ibland för att det är mig det är fel på, så jag bara snyftade förlåt, förlåt. Fä...
av Kira_85
18 sep 2010, 12:20

JessieH: tack för dina vänliga ord. Vi får hoppas att insemination hjälper, men det är ganska låga odds (ca 15%... men det är ju mer än noll). Libra: tyvärr har jag hört samma sak, att man måste ha varit sambo minst två år för att få hjälp :( Förstår att det är jobbigt att gå omkring och vänta, hopp...
av Kira_85
07 sep 2010, 21:23

Tack snälla Pooh! Hoppas september blir en bra månad för oss!
av Kira_85
04 sep 2010, 20:14

Hej, hur går det här? Ingen som plussat än? Vi gjorde vår första insemination 1.9 (har försökt två år nu) och går omkring och är otålig... Skulle vilja veta NU ifall det hjälpte! Vad gör ni för att inte bli knäppa medan ni väntar? Kan ju knappt tänka annat än bebisbebisbebisBEBIS!!! Jag undrar också...
av Kira_85
04 sep 2010, 18:31

Nästa

Återgå till avancerad sökning