491 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Vad smörjer ni era barn med?

Ella som blir 5 i höst smörjde hela håret här om morgonen med mildison för att håret skulle vara platt och fint :) vid ett annat tillfälle när hon var kring 2,5år hörde jag något eller rättare sagt det var väldigt tyst! Men när jag kom ut i vardagsrumemt hade hon bokstavligen kletat in hela sig med ...
av Ellas pappa
22 apr 2010, 22:44

Kategori: Barnsjukdomar & allergier
Tråd: Vad smörjer ni era barn med?
Svar: 11
Visningar: 9321

Re: Föräldrar hur ofta har ni sex?

Tycker helt klart att det blivit mindre sexigt! Även om lust finns så är det andra saker i omgivningen som gör att det inte är samma sak längre.
av Ellas pappa
22 apr 2010, 15:43

Kategori: Relationen & samlivet
Tråd: Föräldrar hur ofta har ni sex?
Svar: 9
Visningar: 6338

Re: Talutveckling..

Jag minns inte helt hur det var med våra tjejer men jag tror inte du behöver vara orolig. Dom är ju väldigt små fortfarande och det känns som om han kanske bara är lite senare än de andra bebisarna du jämför med. Men är du orolig kan du fråga Barnlogopeden här på minbebis!

Fråga barnlogopeden
av Ellas pappa
21 apr 2010, 09:32

Kategori: Bebisens utveckling 0-12 mån
Tråd: Talutveckling..
Svar: 3
Visningar: 2380

Re: Pappor 2010

Minns när vi gjorde vårt första ultrajud och vi såg att något rörde sig i magen! Det var första gången för mig som det kändes verkligt! Sedan gick det många månader igen i nån form av vakum där man inte rikigt kunde ta till sig att det var en bebis i magen! Nu har jag två tjejer hemma som växer så d...
av Ellas pappa
20 apr 2010, 22:41

Kategori: Pappa forum
Tråd: Pappor 2010
Svar: 23
Visningar: 17495

Ignorerad hemma

Hej! Har två tjejer en på 2½ och en som blir 5 i höst! Skulle väl tro att båda är inne i varsin utvecklingsfas just nu. Självklart går det i perioder då mamma och pappan är olika populära hemma men nu är det nästan som om barnen ogillar mig. På morgonen går det bra, då är dom jätteglada och vill bus...
av Ellas pappa
20 apr 2010, 22:23

Tråd: Ignorerad hemma
Svar: 2
Visningar: 6242

Re: 18årig pappa

En gammal tråd men önskar dig också lycka till! Har två tjejer på 2½ & 4 år!
av Ellas pappa
20 apr 2010, 22:01

Tråd: 18årig pappa
Svar: 14
Visningar: 13473

Inspiration trädgård

Vore kul att få se era planteringar och trädgårdar. Vi vill göra en ny rabatt framför entren till huset och har åkt runt och kollat i lite i olika områden. Det lutar åt bambugräs, nån fin sjösten men skulle gärna vilja ha nån färg också! Vore kul att få se era rabatter och få lite inspiration till v...
av Ellas pappa
12 apr 2010, 18:28

Kategori: Inredning & trädgård
Tråd: Inspiration trädgård
Svar: 2
Visningar: 4535

Re: Beskära syrenhäck!

Tack för svaret! Är det nån tid på året som man inte bör klippa den?
av Ellas pappa
05 apr 2010, 15:32

Tråd: Beskära syrenhäck!
Svar: 4
Visningar: 12167

Beskära syrenhäck!

Hej! Vi har en bondsyren runt hela vårt hus som är satt i två omgångar. Den ena delen på framsidan är mer än dubbelt så hög (ca 80-90cm) som den runt resten av huset och har ganska långa skott. Den kortare är ca 35 cm hög. Jag skulle vilja ha hela häcken ca 100-120 cm hög och tät och fin. Hur kan ja...
av Ellas pappa
05 apr 2010, 13:58

Tråd: Beskära syrenhäck!
Svar: 4
Visningar: 12167

Testar

testar
av Ellas pappa
29 mar 2010, 13:49

Kategori: Blogg
Tråd: Testar