491 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Nykomling!

Hej och välkommen! :)
av Ellas pappa
29 mar 2010, 13:40

Kategori: Nykomling
Tråd: Nykomling!
Svar: 2
Visningar: 811

Re: FLACKANDE BLICK HOS BEBIS!

Jag förstår inte heller hur det ska gå till men jag läste på ett annat forum om en mamma som hade en son som flackade med blicken och att läkaren konstaterat att han var starkt översynt! Det barnet var 3 ½ månad och fick glasögon på 7+! Finns en speciell båge för bebisar! En optiker kollar ju synen ...
av Ellas pappa
15 okt 2009, 20:08

Kategori: Bebisens utveckling 0-12 mån
Tråd: FLACKANDE BLICK HOS BEBIS!
Svar: 21
Visningar: 12026

Re: FLACKANDE BLICK HOS BEBIS!

Jag förstår absolut att du är orolig och känner igen mig att man inte vill vara ofin och säga va flera gånger. Dom har kollat själva synen då! Så att han inte är tex översynt eller så? Vi hoppas att det inte är något allvarligt utan något som blir bättre med tiden ju äldre han blir.
av Ellas pappa
15 okt 2009, 19:53

Kategori: Bebisens utveckling 0-12 mån
Tråd: FLACKANDE BLICK HOS BEBIS!
Svar: 21
Visningar: 12026

Re: Dålig stil att stänga trådar...?!?!?!?

Hej hej! Jag har bara läst lite snabbt igenom era svar och funderingar men vi ska titta igenom allt närmare och LOVAR :) att inget ska bli sämre och tar absolut till oss kritiken gällande att stänga ner tråden utan att meddela er innan. Vi kommer även att svara på de frågor ni ställt i denna tråd. L...
av Ellas pappa
13 okt 2009, 16:45

Kategori: Forum & Synpunkter
Tråd: Dålig stil att stänga trådar...?!?!?!?
Svar: 43
Visningar: 11387

Re: Dålig stil att stänga trådar...?!?!?!?

Hej! Jag förstår absolut er reaktion! Det är jättekul att er tråd är så populär. Men för allas trivsel och för nya medlemmar är det lättare att hoppa in i en tråd som inte är flera hundra sidor lång. Forumets funktion är ju att alla besökare på ett lätt sätt kunna läsa trådar både för er januarimamm...
av Ellas pappa
13 okt 2009, 13:18

Tråd: Dålig stil att stänga trådar...?!?!?!?
Svar: 43
Visningar: 11387

Re: Aprilmammor 2010

Hej hej!

Vi stänger denna långa tråd nu. Vi kommer att sätta en maxlängd på trådar framöver. Ni är givetvis välkommna att öppna massor av nya trådar.

MVH
Stefan
av Ellas pappa
12 okt 2009, 22:45

Kategori: Aprilmammor 2010
Tråd: Aprilmammor 2010
Svar: 911
Visningar: 65047

Re: Januarimammor 2010

Hej hej!

Vi stänger tråden nu och ni är välkomna att öppna nya trådar i Januarimammornas 2010 grupp. Vi kommer att hålla en maxlängd med inlägg och tid för en tråd.

MVH
Stefan
av Ellas pappa
12 okt 2009, 22:20

Kategori: Januarimammor 2010
Tråd: Januarimammor 2010
Svar: 1938
Visningar: 115008

Re: F.d Missbrukare

Jättebra att du nu väljer ett "rent" liv och verkligen själv vill det. Det är säkerligen den motivationen som krävs för att klara av det. Som jag förstår det så sitter ni båda på ett behandlingshem idag. Jag har ingen erfarenhet av det drogmissbruk som du har men jag har två barn och vet a...
av Ellas pappa
11 okt 2009, 08:38

Kategori: Allmänna trådar om graviditet
Tråd: F.d Missbrukare
Svar: 3
Visningar: 740

Re: Kondomen Rapex - Debatt

Det är väl knappast något skydd att veta att om jag blir våldtagen nu så kommer våldtäktsmannen också få ont... Det är ju en falsk trygghet och kan ju leda till ett värre fysisk misshandel av en människa som redan är kapabel till att våldta någon. Framgår inte om den skyddar mot sjukdomar men tycker...
av Ellas pappa
09 okt 2009, 10:46

Kategori: Relationen & samlivet
Tråd: Kondomen Rapex - Debatt
Svar: 18
Visningar: 1694

Re: Varför hamnar jag längst ned hela tiden????!!!!

Vi ska kolla på det men det stämmer gällande annonsen. Inget vi ställt in eller så. Verkar ligga i scriptet. Jag jobbar på att få det ordnat... Håll uuuuut :)
av Ellas pappa
17 sep 2009, 11:59

Tråd: Varför hamnar jag längst ned hela tiden????!!!!
Svar: 9
Visningar: 2276
FöregåendeNästa

Återgå till avancerad sökning