2296 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Gravid i 12e veckan och inga symtom...

Min pojkväns syster är i vecka 6 plus några dagar och hon har inga som helst syptom. Hon har varit gravid 2 ggr inan och då hade hon rejäla symptom. Hon blev sängliggandes så illamående var hon, men med denna har hon inget.

Det är nog olika från graviditet till graviditet :)
av emeliehjaertajonas
04 feb 2009, 10:38

Kategori: Gravid forum
Tråd: Gravid i 12e veckan och inga symtom...
Svar: 12
Visningar: 16241

Re: Känner mig lite hemsk :(

Nusse Vad jobbigt :( Såna kommentarer är sååååå j..ligt onödiga. Folk kan vara så okänsliga. Min pojkvän har också börjat ändra sig lite :/ tycker att tiden är fel. Men är tiden någonsin rätt för att få barn? Det är alltid ngt man vill ha bättre. Hoppas att han får tillbaka "pappakänslorna"...
av emeliehjaertajonas
30 jan 2009, 22:03

Kategori: Nykomling
Tråd: Känner mig lite hemsk :(
Svar: 9
Visningar: 484

Re: Känner mig lite hemsk :(

Tack för svaren!
De värmer enormt mkt, skönt att veta att man inte är ensam om att bli ett grönt monster ibland ;)
Lycka till allihopa i framtiden!
You made my day :)
av emeliehjaertajonas
30 jan 2009, 00:00

Känner mig lite hemsk :(

Hej allihopa! Känner för att skriva av mig lite men vet inte var :s Pojkvännens syster tog ett test igår, ringer och ber mig komma och titta så att det stämmer och jodå hon är gravid. Men hon tror inte på det, hon tog ett till igår. Jag fick kolla för hon kunde inte, det var positivt. Hon tror fortf...
av emeliehjaertajonas
29 jan 2009, 13:42

Re: tre av samma kön?

Vill inte förstöra ngt för dig nu. Jag har en gammal granne som fick först 2 pojkar sen 5 flickor och sen en pojke till. Min pojkväns mamma fick först en flicka sen min pojkvän och efter det 3 flickor. Min farmor fick 4 pojkar och en dotter ( pojke, pojke, flicka, pojke och pojke :) ) Pojkvännens sv...
av emeliehjaertajonas
27 jan 2009, 23:36

Tråd: tre av samma kön?
Svar: 15
Visningar: 1242

Re: Gravid-Förlora vännerna!

Hej Dessan! Måste säga att jag tycker att du är en väldigt stark person. Jag har själv gått igenom något liknande med mina såkallade vänner men jag var inte gravid, mina kompisar försvann när jag valde att byta klass för att jag blev sexuellt trakasserad av en kille i den klassen. Man lär sig verkli...
av emeliehjaertajonas
22 jan 2009, 22:57

Tråd: Gravid-Förlora vännerna!
Svar: 29
Visningar: 1407
Föregående

Återgå till avancerad sökning
Annons: