Hej ika78! Jag har upplevt det i en tidigare grav. åkte då in och blev kollad..de kunde inte känna nån "öppning" men möjligt att lite vatten rann för det kan bli håll längre upp..hm låter lite knäppt men du förstår nog vad jag menar..i vilket fall så fick jag åka hem igen men efter var jag...
Jag har också kännt så ett bra tag men jag är bara i v 31? känns som den försöker komma ut på nåt sätt, trycker å vrider sig...mycket obehagligt och ont ibland. Har haft mycke förvärkar men vet inte hur bebis ligger? BM kunde inte känna det sist.
Hej alla! Jag började andas tungt redan innan vi visste att jag var gravid, mannen brukade undra och bli orolig när vi satt i soffan tex och kollade film. Sen blev det bara mer :shock: nu låter jag antagligen som en tung trött flodhäst hm men har vant mig vid att det behövs mer luft...så mao. allt ä...
Hej alla! Jag började andas tungt redan innan vi visste att jag var gravid, mannen brukade undra och bli orolig när vi satt i soffan tex och kollade film. Sen blev det bara mer :shock: nu låter jag antagligen som en tung trött flodhäst hm men har vant mig vid att det behövs mer luft...så mao. allt ä...
Så himla tråkigt när vissa inte förstår hur härligt det är med alla dessa olika ovanliga namn...alla människor är ju unika så det säger ju sig självt att man har ett namn som säger detta...och man (borde ju) vet(a) att det är barnet som gör namnet och inte tvärtom...precis som det ska vara
Hej! Hur har det gått för dig? Jag har varit ensam med barn (fastän pappan lovade guld och gröna skogar) utav många anledningar senare också med fler barn. Tänkte nog också att ingen vill ha en kvinna med barn. Men en riktig man klarar det om han verkligen vill vara med dig. Jag har nu 4 st. ska ha ...