629 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Låter detta bekant?

Hej ika78! Jag har upplevt det i en tidigare grav. åkte då in och blev kollad..de kunde inte känna nån "öppning" men möjligt att lite vatten rann för det kan bli håll längre upp..hm låter lite knäppt men du förstår nog vad jag menar..i vilket fall så fick jag åka hem igen men efter var jag...
av Xenia
17 maj 2009, 20:59

Kategori: Gravid forum
Tråd: Låter detta bekant?
Svar: 6
Visningar: 927

Re: Stickningar i musen???

Hej!

Jag har också kännt så ett bra tag men jag är bara i v 31? känns som den försöker komma ut på nåt sätt, trycker å vrider sig...mycket obehagligt och ont ibland. Har haft mycke förvärkar men vet inte hur bebis ligger? BM kunde inte känna det sist.
av Xenia
17 maj 2009, 20:35

Tråd: Stickningar i musen???
Svar: 15
Visningar: 7672

Re: Svårt att andas!?

Hej alla! Jag började andas tungt redan innan vi visste att jag var gravid, mannen brukade undra och bli orolig när vi satt i soffan tex och kollade film. Sen blev det bara mer :shock: nu låter jag antagligen som en tung trött flodhäst hm men har vant mig vid att det behövs mer luft...så mao. allt ä...
av Xenia
04 maj 2009, 17:58

Tråd: Svårt att andas!?
Svar: 8
Visningar: 11127

Re: Svårt att andas!?

Hej alla! Jag började andas tungt redan innan vi visste att jag var gravid, mannen brukade undra och bli orolig när vi satt i soffan tex och kollade film. Sen blev det bara mer :shock: nu låter jag antagligen som en tung trött flodhäst hm men har vant mig vid att det behövs mer luft...så mao. allt ä...
av Xenia
04 maj 2009, 17:56

Tråd: Svårt att andas!?
Svar: 8
Visningar: 11127

Re: Så jävla irriterad!!

Så himla tråkigt när vissa inte förstår hur härligt det är med alla dessa olika ovanliga namn...alla människor är ju unika så det säger ju sig självt att man har ett namn som säger detta...och man (borde ju) vet(a) att det är barnet som gör namnet och inte tvärtom...precis som det ska vara :P
av Xenia
01 apr 2009, 22:37

Tråd: Så jävla irriterad!!
Svar: 17
Visningar: 1114

Re: Ensam och gravid?

Hej!

Klart det går att vara ensam! vart det själv tidigare och många kvinnor innan oss, vi är starka =) och det är värt allt....
av Xenia
01 apr 2009, 22:01

Tråd: Ensam och gravid?
Svar: 10
Visningar: 1709

Re: Vilken nationalitet kommer din bebis ha?

Hmm...
blir nån cocktail...Svensk,Kenyansk,Liite Tysk,Rysk,Finsk...Får räkna lite mer på procenten senare :D
av Xenia
13 mar 2009, 13:53

Tråd: Vilken nationalitet kommer din bebis ha?
Svar: 127
Visningar: 12277

Re: Förbannad?

Yes håller med dig!

Har tyvärr mycket dålig erfarenhet av detta. :evil:

Ska argt dricka lite kaffe, men bara lite :roll:
av Xenia
06 mar 2009, 13:19

Kategori: Min bebis föräldragrupper
Tråd: Förbannad?
Svar: 1
Visningar: 564

Re: hur ska jag göra? =(

Hej! Hur har det gått för dig? Jag har varit ensam med barn (fastän pappan lovade guld och gröna skogar) utav många anledningar senare också med fler barn. Tänkte nog också att ingen vill ha en kvinna med barn. Men en riktig man klarar det om han verkligen vill vara med dig. Jag har nu 4 st. ska ha ...
av Xenia
11 feb 2009, 15:26

Tråd: hur ska jag göra? =(
Svar: 49
Visningar: 3681
Föregående

Återgå till avancerad sökning