1078 träffar

Återgå till avancerad sökning

Känner också igen mig. Har nog vuxit ifrån många redan innan graviditeten. Med flera känns det faktiskt jobbigt att ens prata i telefon eller ta en fika för att man har så lite gemensamt. Jag och min man gifte oss för två år sedan, flera av vännerna springer fortfarande på krogen varje helg. Jag ha...
av Mush
06 maj 2007, 21:47

Kategori: Ung och gravid
Tråd: Kompisarna
Svar: 21
Visningar: 3077

jag känner mer så att när jag blev gravid.. så försvann 99% utav mina vänner.. visst många utav dem har jag insett att vänskapen hadde inte hållt med.. och jag saknar inte dem direkt så.. men jag känenr mig faktist riktigt ensam ibland.. jag har min sambo.. en vän umgås jag med ibland hon bor i and...
av Mush
06 maj 2007, 21:41

Jag känner samma sak! Men jag har känt det länge...har inte haft så bra kontakt med mina kompisar på en lång tid, just p.g.a att jag inte brytt mig om att festa lika mycket (varje helg) som dom! Men nu efter att jag blev gravid är det ännu sämre! Ingen har något att prata med mig om mera! När jag ä...
av Mush
06 maj 2007, 15:17

Vet precis vad du menar.. Jag har många kompisar men deras enda intressen är gå på krogen och ragga. Men det beror inte på att jag har mognat nu när jag är blivande mamma utan den skillnaden har jag märkt för länge länge sedan. Man utvecklas olika och alla har olika intressen.. det gäller bara att ...
av Mush
06 maj 2007, 15:11

Kompisarna

Jag vet inte om det är bara som ung blivande mamma man får detta problem men jag känner att jag växer ifrån mina kompisar så otroligt. Enda anledningen till att jag är vän med mina vänner är för att det är så det ska vara. Det är så det alltid har varit, jag kan inte bara göra slut med dom. Jag har ...
av Mush
05 maj 2007, 16:16

Absolut!

Julimamma här med. Kommer bli jobbigt när det blir varmare känner jag däremot men ack så skönt att slippa bry sig om för små jackor och för korta tröjor. Give me sunshine. Jag kommer gå runt naken så watch out haha.
av Mush
04 maj 2007, 17:24

Kategori: Allmänna trådar barn 0-2 år
Tråd: Juli 2007 - bebis
Svar: 207
Visningar: 16341

Sparkar nedåt

Hej! Jag tänkte bara fråga om det är någon som har kännt att bebisen sparkar nedåt, nära urinblåsan fast kanske mer ner mot benet som ligger där? Det gör i alla fall ont eller inte riktigt ont det är mest obehagligt. Jag måste lägga mig ner när han håller på så för det är riktigt jobbigt. Ville bara...
av Mush
04 maj 2007, 17:04

Kategori: Kroppen & gravidkost
Tråd: Sparkar nedåt
Svar: 9
Visningar: 1300

Oj vad är det alla har med ålder på barnen?
av Mush
03 maj 2007, 00:42

Kategori: Nykomling
Tråd: Newbie!
Svar: 18
Visningar: 1574
Föregående

Återgå till avancerad sökning