1078 träffar

Återgå till avancerad sökning

Jo tack, foglossning, kryckor och ont. Toppen! Längtar efter min bebis så jag frossar i bilder på era underbart fina bebisar... Han växer så fort, när jag precis blev medlem här så var han rätt så ny. Känns som om jag följt hans utveckling. Han är jättefin! Kram på dig! Ajdå. :? Men då är du sjuksk...
av Mush
18 jan 2008, 00:03

Kategori: Allmänna trådar föräldrasnack
Tråd: Era små liv
Svar: 53
Visningar: 3500

Och här är två till
av Mush
17 jan 2008, 23:57

Tråd: Såhär bor jag!
Svar: 39
Visningar: 3340

Vad fint ni hade. Önskar att vi också bodde i hus men jag tog lite kort hemma hos oss istället. Vi är inte ens klara med allt och det är jättestökigt men jag kan lika gärna visa hela sanningen haha.
av Mush
17 jan 2008, 23:50

Tråd: Såhär bor jag!
Svar: 39
Visningar: 3340

Tack tack! :D

Hur står det till med dig då?
av Mush
17 jan 2008, 23:40

Och så flera såklart
av Mush
17 jan 2008, 23:34

Era små liv

Nu har jag varit borta så länge att jag blir alldeles galen så nu ska jag överösa er med en massa bilder på Grim och familj och jag vill även se era bebisar. Hur står allting till med er och era små gulsklimpar? Jag vill se bilder också, överös mig med bilder. Och ni som precis fått barn vill jag ba...
av Mush
17 jan 2008, 23:28

Brio sittvagn?! HJÄLP!

Jag förstår inte hur alla mammor klarar allt utan att fråga och ha sig. Jag har ingen aning om hur jag gör med sittvagn, fattade inte ens förns nu att vi ska börja använda sittvagnen, stackarn har haft det trångt i hårdliften. Men nu fick jag åtminstone reda på att vi inte behöver köpa en åkpåse eft...
av Mush
14 jan 2008, 21:57

Kategori: Barn 0-2 år
Tråd: Brio sittvagn?! HJÄLP!
Svar: 0
Visningar: 356

Såg i Tisdags. Tyckte det var intressant men dåligt eftersom att de tog med bara såna med 2problem", ena var gravid och bodde hemma, andra skulle ut och festa och hade en villkorlig dom på sig och den tredje hade vart md om en förlossningsdeprision.
av Mush
10 jan 2008, 23:57

Kategori: Ung och gravid
Tråd: Unga mammor på tv!
Svar: 34
Visningar: 3664

Tack tack! :D Han har blivit stor nu däremot, har inte tagit kort på ett tag. :)
av Mush
10 jan 2008, 23:49

Tråd: Sittvagn?
Svar: 5
Visningar: 542

Okej. Då är jag lite sen, jag har hört att man inte ska använda sittvagnen förns dom sitter alldeles själva. Vi hade ju med en hårdlift till vagnen bara. Sen har jag kollat på underlag till vagnen och åkpåse och det är ju svindyrt, 350 för undelag och runt tusenlappen för åkpåse. SEn har vi sån där ...
av Mush
10 jan 2008, 23:02

Tråd: Sittvagn?
Svar: 5
Visningar: 542
FöregåendeNästa

Återgå till avancerad sökning