105 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Livrädd!!

Tack för allt stöd. Har jätteångest, o hjälper att ha någon o prata med när sambon är på jobbet....
Självklart stänger kvinnohälsovårdens telefonservice tidigt, så jag måste vänta till imorn.. Håll tummarna för mig (eller kanske oss)
av amorvincitomnia
16 mar 2009, 16:09

Kategori: Bli gravid
Tråd: Livrädd!!
Svar: 13
Visningar: 895

Re: Livrädd!!

Gjorde ett test i morse som visade negativt... Enligt "bruksanvidningen" skulle man vänta tre dagar till man tog nästa test.. Hur länge brukar ni vänta? Kan man se om man är gravid tidigare på vårdcentralen genom blodprov än ett hemmagraviditetstest?? Det är väl hCG de mäter i blodet med v...
av amorvincitomnia
16 mar 2009, 14:21

Livrädd!!

Jag misstänker att jag är gravid, eftersom jag haft myket symptom + en ev. nidblödning... Idag skulle jag fått min mens så jag är inte så sen än... Men ju mer jag tänker på det här ju mer livrädd blir jag: Jag har länge käkat ergenyl (en epilepsimedicin) och på förpackningen står det att de har en f...
av amorvincitomnia
16 mar 2009, 14:06

Re: Är jag gravid eller är det önsketänkande??

Har ont när jag har ägglossning, svårt att komma ihåg precis när det var, men det var några veckor sedan iaf... Så tror inte den var sen, men möjligt att du har rätt..
Får testa igen och igen..
av amorvincitomnia
16 mar 2009, 11:26

Tråd: Är jag gravid eller är det önsketänkande??
Svar: 3
Visningar: 457

Är jag gravid eller är det önsketänkande??

Hej! Är inte så inne i det här med att skaffa barn och så, så ni får ursäkta om jag verkar newbee... Jag har sen någon vecka tillbaka känt flera graviditetssymptom: illamående, humörförändringar, yrsel, tillfällig ömhet i bröst och bröstvårtor och denna ooootroliga tröttheten! Jag är 22 år, jag o mi...
av amorvincitomnia
16 mar 2009, 11:07

Tråd: Är jag gravid eller är det önsketänkande??
Svar: 3
Visningar: 457
Föregående

Återgå till avancerad sökning