105 träffar

Återgå till avancerad sökning

Re: Graviditetstest

Men är de svårare att läsa av då också tros? Annars spelar det ju ingen roll hur de ser ut tycker jag..
av amorvincitomnia
21 jan 2012, 14:58

Kategori: Bli gravid
Tråd: Graviditetstest
Svar: 9
Visningar: 12680

Re: Graviditetstest

Jag är ny på det här, har bara testat en gång, och det var med apotekets egna tester. Men de är svindyra ju.
av amorvincitomnia
21 jan 2012, 12:57

Graviditetstest

Jag tänkte testa köpa lite billigare graviditetstest. Var ska jag köpa ifrån och vilka ska jag välja? Har kikat lite på testlagret. De har tre olika test: sticka, kasett och stav. Vad jag förstår ska alla vara lika pålitliga, men varför skiljer det då i pris? Vad är skillnaden mer än utseendet? Vilk...
av amorvincitomnia
20 jan 2012, 22:58

Re: Rosa/ljusljusröda flytningar

Det låter faktiskt troligt.. Jag känner alltid av min ägglossning i form av stark värk. Men just denna månaden gjorde jag inte det. Mensen kom däremot tidigt, men bara en dag för tidigt :P Jag trodde man hade mens för att ägget ej blivit befruktat och kroppen därför stöter ut det, men isåfall borde ...
av amorvincitomnia
20 jan 2012, 22:36

Tråd: Rosa/ljusljusröda flytningar
Visningar: 60929

Re: Rosa/ljusljusröda flytningar

Jag fick mer och mer blod i flytningarna och de pågick i en och en halv vecka, sedan kom mensen med besked... Vet inte vad det var för skumt...
Vet inte om det skulle kunna vart nidblödning först och sedan tidigt missfall och sen mens... eller bara spottings till tusen.. vet inte. Kroppen är skum
av amorvincitomnia
20 jan 2012, 21:57

Tråd: Rosa/ljusljusröda flytningar
Visningar: 60929

Re: BIM Februari

Nu skuttar jag över från januaritråden till februaritråden, eftersom tanten kom i natt.... blä. Hoppas på bättre lycka nästa gång! BIM februari 2012 1-2/2 AppendChild (38 år, 3:e barnet, 2:a försöket) 2/2 - Anni81 (31 år, 4:e försöket med första barnet) 3/2 - LillaMalin (25 år, 2:a försöket med 3:e ...
av amorvincitomnia
20 jan 2012, 00:01

Kategori: Vill bli med barn
Tråd: BIM Februari
Svar: 704
Visningar: 40446

Re: BIM Januari

Får tyvärr uppdatera listan då... Men supergrattis till er som plussat!! 20/1 BexochFredrik (1:a försöket efter abort v.14, 2:a barnet) 22/1 PiperH (1:a försöket (efter MA v.13 i nov) 2:a barnet) 23/1 hallon75 (2:a försöket e MF, 2:a barnet) 25/1 FiaMia (30år 1:a försöket, 4:e barnet+2 "bonusba...
av amorvincitomnia
19 jan 2012, 20:50

Tråd: BIM Januari
Svar: 558
Visningar: 34406

Då var mitt hopp över för denna gång :'( Inatt vid ettsnåret väcktes jag av den otäcka mensvärken. Ingen mer sömn den här natten... Undrar om våra tankar på barn har fått min menscykel ur balans. Denna månaden kände jag inte ägglossningen, som ja alltid annars gör. Men nu har jag ont i äggstockarna,...
av amorvincitomnia
19 jan 2012, 20:49

Jag blir snart galen. I onsdags började jag få ljustljust röda flytningar. Det kom av och till i några dagar, sen avtog det. Ganska snart började det igen och det håller på fortfarande. Jag tycker det blir mer och mer rött hela tiden. Vad är detta? Först trodde ja det kunde va nidblödning, men jag h...
av amorvincitomnia
18 jan 2012, 20:00

Grattis Linosh!
Vad använder ni för grav.test? Jag köpte apotekets egna, och där står det att man kan testa tidigast på BIM. Hade du tur att du fick ditt plus fyra dagar innan, eller har du ett känsligare test?
av amorvincitomnia
17 jan 2012, 20:46

FöregåendeNästa

Återgå till avancerad sökning